Alvarion wybiera Lewis PR
  • 0
  • 1
18.12.2009

Alvarion wybiera Lewis PR

Agencja Lewis PR rozpoczęła współpracę z firmą Alvarion. Współpraca pomiędzy firmami obejmuje relacje z mediami oraz wparcie komunikacji klienta z kanałem sprzedaży.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 grudnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.12.2009

Polacy nie chcą co roku w Święta oglądać tych samych szlagierów filmowych

Święta to znakomity czas, aby wspólnie z najbliższymi obejrzeć ciekawy program lub film – twierdzi 75% Polaków. Zdecydowana ich większość (87%) deklaruje, że w okresie między Wigilią a sylwestrem chętnie zasiada przed telewizorem. Choć lubimy „Szklaną pułapkę” i darzymy sympatią „Kevina samego w domu” – większość z nas (ponad 70%) nie jest zadowolona z powtarzania co roku tych samych filmów i programów w dni świąteczne. To konkluzje z badania przeprowadzonego przez GfK Polonia na zlecenie UPC Polska.