0 1 0 0 0 5.01.2010Hiszpański klient Sin LimitesAgencja Sin Limites rozpoczęła współpracę z hiszpańską firmą Agruppa Desarrollos specjalizującą się w doradztwie, usługach administracyjnych i zarządzaniu nieruchomościami na rynku europejskim.
0 1 0 0 0 5.01.2010OtoPraca.pl klientem dotPRAgencja dotPR rozpoczęła działania wizerunkowe, dla serwisu ogłoszeń o pracę Grupy Allegro – otoPraca.pl.
0 1 0 0 0 5.01.2010Puszka Pepsi na dachu Dworca ŚródmieścieW styczniu mieszkańcy Warszawy mają okazję zobaczyć nową reklamę – wirującą puszkę Pepsi umieszczoną na dachu Dworca Śródmieście.
0 1 0 0 0 5.01.2010Brazylijskie loty z Performance MediaAgencja Performance Media rozpoczęła współpracę z firmą TAM, przewoźnikiem lotniczym z Brazylii.
0 1 0 0 0 5.01.2010PR time dla teamu rajdowego TTCWrocławska agencja PR time relacjonuje udział zespołu Toyota Terratrek Competition w tegorocznym Rajdzie Dakar w Argentynie i Chile. Wsparcie wizerunkowe dla polskich rajdowców to kolejny wspólny projekt agencji i TTC.
0 1 0 0 0 5.01.2010Antynagrody Marketingu Sportowego 2009Ruszyła trzecia edycja plebiscytu na Antynagrody Marketingu Sportowego w Polsce. O tym kto otrzyma Antynagrodę za wydarzenie związane ze sponsoringiem lub zarządzaniem w sporcie, zdecyduje głosowanie internetowe.
0 1 0 0 0 5.01.2010Vision Consulting Group dla Pwn.plAgencja Vision Consulting Group przygotuje i poprowadzi kampanię reklamowo - promocyjną projektu „Fizyka jest ciekawa”.
1 1 0 0 0 5.01.2010„Jak to się, k…, robi” – czyli Rafał Agnieszczak radzi (wideo)Telewizja internetowa www.lookr.tv przygotowuje nowy program o biznesie w Sieci. Jego współtwórcą i jednocześnie prowadzącym jest Rafał Agnieszczak, przedsiębiorca internetowy, pomysłodawca Startup School.
0 1 0 0 0 5.01.2010PRAD w ofercie Guarana CommunicationsGuarana Communications wprowadza PRAD – autorski pakiet doradczy dla firm realizujących projekty finansowane z EFS.
0 1 0 0 0 5.01.2010Kto kształtuje opinie Polaków?Badanie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” opracowane przez Instytut Monitorowania Mediów ponownie udowadnia, że miano najczęściej powoływanego tytułu mediowego utrzymuje Rzeczpospolita, kolejny miesiąc niezagrożona działaniem konkurencji. W zestawieniu piętnastu najczęściej cytowanych mediów znalazły się cztery dzienniki, trzy tygodniki opinii, dwie stacje telewizyjne, dwie stacje radiowe, dwa portale, tygodnik biznesowy i tabloid.