0 1 15.01.2010Zakupowe szaleństwo – raport podsumowujący przedświąteczne e-wydatkibadania marketingowe TweetUkazał się raport podsumowujący świąteczne e-zakupy Polaków w 2009 roku.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54812 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 15.01.2010KBR pracuje nad standardem badania radia internetowegoKomitet Badań Radiowych, w ramach Inicjatywy na Rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI), dokonał wstępnego przeglądu istniejących metodologii badań radia internetowego i nawiązał kontakty z oferującymi je podmiotami.
0 1 0 0 0 15.01.2010PMPG dla Fox International ChannelsPlatforma Mediowa Point Group rozszerza zakres współpracy z Fox International Channels, spółką będącą multimedialnym ramieniem News Corporation.
0 1 0 0 0 15.01.2010Początki własnej działalności - trzy mity (Forbes)S. Rein, Three Myths About Starting Your Own Business, "Forbes", 7.01.2010Początki pracy "na swoim" częstokroć bywają trudne, pełne nieprzewidzianych przeciwności losu lub nieszczęśliwych przypadków. I to wcale nie dlatego, że nie pomyślało się wcześniej, lecz może... pomyślało się o niewłaściwych rzeczach/sytuacjach. Warto zatem oddzielić rzeczywistość od mitów i dzięki temu zminimalizować wpływ złośliwych zbiegów okoliczności.
0 1 0 0 0 15.01.2010Rusza nowa kampania reklamowa Radia ZET8 stycznia br. rozpoczęła się nowa telewizyjna kampania reklamowa Radia ZET. Spoty reklamowe będą emitowane w stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, TVN24 i Polsat.