0 1 0 0 0 18.01.2010Druga odsłona kampanii wizerunkowej IKEAOd 15 stycznia br. na małych ekranach można oglądać nowy film reklamowy IKEA, rozpoczynający drugi etap kampanii wizerunkowej „Ty tu urządzisz”.
0 1 0 0 0 15.01.2010IQ Marketing dla MasterCardMasterCard realizuje program promocyjny skierowany do posiadaczy kart płatniczych Maestro i MasterCard. Za koncepcję, kreację i realizację programu odpowiada agencja IQ Marketing.
0 1 0 0 0 15.01.2010Sweex wybiera Tabasco Media CommunicationsProducent peryferiów i akcesoriów komputerowych Sweex rozpoczął współpracę z agencją reklamową Tabasco Media Communications.
0 1 0 0 0 15.01.2010Nowa kampania herbat IrvingRozpoczyna się kampania reklamowa herbat Irving. 30-sekundowy spot „Irving - Esencja dobrego dnia” emitowany będzie w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w kanałach cyfrowych do końca lutego.
0 1 0 0 0 15.01.2010„Małe Piwo” – czyli e-społeczność w KPKompania Piwowarska uruchomiła portal społecznościowy dla pracowników.
0 1 0 0 0 15.01.2010Kampania Johnson & Johnson dla marki DaktarinW sezonie zimowym Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o. będąca przedstawicielem podmiotu odpowiedzialnego za dystrybucję leku na polskim rynku zdecydowała się na wsparcie marki Daktarin kampanią outdoorową oraz działaniami z zakresu Public Relations.
0 1 0 0 0 15.01.2010„Prosty sposób na tanie rozmowy” – rusza kampania karty TelegrosikPod hasłem „Prosty sposób na tanie rozmowy” 15 stycznia 2010 roku ruszyła kampania reklamowa karty Telegrosik.
0 1 0 0 0 15.01.2010Pfizer Trading Polska klientem agencji WhatAgencja reklamowa What podpisała kontrakt z Pfizer Trading Polska na obsługę programów lojalnościowych Vet Club i Vet Partner.
0 1 0 0 0 15.01.2010XIV edycja konkursu KreaturyRuszyła XIV edycja ogólnopolskiego Konkursu Kreacji w Reklamie „Kreatura 2010”. Zgłoszenia można nadsyłać do 26 lutego br. Oceniać je będzie kilkuosobowe jury pod przewodnictwem Luciana Georgescu z Rumunii.
0 1 0 0 0 15.01.2010Link4 w nowych barwachLink4 przedstawił nowe logo, które podkreśla przynależność firmy do jednej z największych światowych firm ubezpieczeniowych - RSA. Akcja marketingowa, która towarzyszy zmianie logo, będzie prowadzona wieloetapowo i ma charakter zarówno wizerunkowy, jak i sprzedażowy.