0 1 0 0 0 1.02.2010Biuro Podróży Reklamy prowadzi akcję Samsung GameBiuro Podróży Reklamy realizuje niestandardową akcję Samsung Game związaną z debiutem rynkowym netbooka Samsung N210.
0 1 0 0 0 1.02.2010Sklepy Komfort wybrały dom mediowyZakończył się drugi etap przetargu na obsługę marki Komfort w zakresie planowania i zakupu mediów w 2010 roku.
1 1 0 0 0 1.02.2010Trzecia odsłona kampanii marki Żywiec (wideo)Tomasz Adamek to kolejny bohater kampanii marki Żywiec. Film reklamowy z jego udziałem zobaczyć można w telewizji od 1 lutego br.
0 1 0 0 0 1.02.2010Spotkanie branży internetowej NetDay Lublin #56 lutego br. o godz. 16.30 w Pubie Czarna Owca w Lublinie odbędzie się czwarte spotkanie branży internetowej z cyklu NetDay Lublin.
1 1 0 0 0 1.02.2010Kampania społeczna Fundacji Rozwoju Społeczeństwa InformacyjnegoWystartowała kampania społeczna Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego na rzecz bibliotek.
0 1 0 0 0 1.02.2010Minima uruchamia dział MedicAgencja reklamowa Minima w ramach swych struktur tworzy dział reklamy i wsparcia sprzedaży na rynku produktów i usług farmaceutycznych.
0 1 0 0 0 1.02.2010Rusza akcja promocyjna „Poznaj źródło smaku”Rozpoczęła się kampania konsumencka pod hasłem „Poznaj źródło smaku”, przygotowana przez Soul And Mind dla Monini – dystrybutora oliwy extra vergine.
0 1 0 0 0 1.02.2010Red8 dla Storck PolskaAgencja reklamowa Red8 wygrała przetarg zorganizowany przez Storck Polska.
0 1 0 0 0 29.01.2010Nowy wymiar PiątnicyOSM Piątnica wprowadziła nową szatę graficzną floty dostawczej.
0 1 0 0 0 29.01.2010Touchpoints rozdaje czekolady WedlaCadbury Wedel promuje nowe czekolady, nagradzając klientów perfumerii Douglas oraz sklepów odzieżowych Reserved.