0 1 0 0 0 11.02.2010Eura7 dla Fundacji „Mimo Wszystko”Agencja interaktywna Eura7 opracowała „Strategię komunikacji w Social Media” dla Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”. Strategia ma na celu uruchomienie nowych kanałów komunikacji Fundacji i ich wykorzystanie w działaniach fundraisingowych.
0 1 0 0 0 11.02.2010Kampania Johnson & Johnson dla marki NicoretteFirma Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o. wprowadza na polski rynek nowy produkt z kategorii leków NTZ - Nicorette Inhaler. Wprowadzeniu preparatu towarzyszy kampania reklamowa w środkach masowego przekazu, połączona z działaniami promocyjnymi w punktach sprzedaży.
0 1 0 0 0 11.02.2010Rebel.tv oraz At Media rozpoczynają współpracę reklamowąKanał muzyczny dla młodzieży Rebel.tv rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego. Stacja będzie dostępna w ofercie domu sprzedaży At Media w sprzedaży cennikowej, pakietach spotów oraz pakietach gwarantowanej widowni.
0 1 0 0 0 11.02.2010Ruszyła nowa akcja promocyjna marki Funai„Masz dużego? Kup sobie małego!” - pod takim hasłem rozpoczęła się nowa akcja promocyjna telewizorów marki Funai.
0 1 0 0 0 11.02.2010Pocałunek wszech czasów z PhilipsemW lutym i marcu 2010 r. agencje Pride&Glory Interactive oraz Heureka prowadzą dla marki Philips kampanię „Pocałunek wszech czasów”. Akcja ma na celu podniesienie sprzedaży w kanale e-commerce.
0 1 0 0 0 11.02.2010Nowe agencje reklamowe PIAPAHA-Menes, True Colours, Oskar Agencja Reklamowa, Agencja Reklamowa Norwoks, ARCO Studio Reklamy, Agle, Evergreen z Dąbrowy Górniczej oraz Kusha to 8 nowych agencji reklamowych, które zostały Członkami Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.
0 1 0 0 0 10.02.2010Walentynkowa kampania Cin & Cin„Daj mi Cin Cin” to hasło nowej kampanii, którą przygotowała marka Cin & Cin. Kampania rozpoczyna się w walentynki i potrwa aż do Dnia Kobiet.
1 1 0 0 0 10.02.2010Rusza nowa kampania marki MixPlusEmisją spotów, utrzymanych w konwencji japońskiej mangi, rozpoczęła się kampania reklamowa marki MixPlus.
0 1 0 0 0 10.02.2010Raport NelsonHall: wzrost o 63% w europejskich kontraktach outsourcingowychWedług wyników badań opublikowanych przez NelsonHall całkowita wartość nowych kontraktów zleconych (Total Contract Value, TCV) na globalnym rynku usług BPO (Business Process Outsourcing) i ITO (Information Technology Outsourcing) przekroczyła 67 mld dolarów. To więcej o 5% w porównaniu z rokiem 2008. Mocno inwestowały w outsourcing firmy europejskie, które zleciły usługi o łącznej wartości 43,8 mld dolarów, czyli 63% więcej niż rok wcześniej. Te i inne liczby oznaczają zmianę proporcji i układu sił na światowym rynku usług dla biznesu.
0 1 0 0 0 10.02.2010Cumulus dla Galerii OrkanaDo 14 lutego trwać będzie konkurs SMS-owy przygotowany przez Agencję Reklamową Cumulus dla lubelskiej Galerii Orkana.