Pocałunek wszech czasów z Philipsem
  • 0
  • 1
11.02.2010

Pocałunek wszech czasów z Philipsem

W lutym i marcu 2010 r. agencje Pride&Glory Interactive oraz Heureka prowadzą dla marki Philips kampanię „Pocałunek wszech czasów”. Akcja ma na celu podniesienie sprzedaży w kanale e-commerce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 lutego 2010

10 lutego 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.02.2010

Raport NelsonHall: wzrost o 63% w europejskich kontraktach outsourcingowych

Według wyników badań opublikowanych przez NelsonHall całkowita wartość nowych kontraktów zleconych (Total Contract Value, TCV) na globalnym rynku usług BPO (Business Process Outsourcing) i ITO (Information Technology Outsourcing) przekroczyła 67 mld dolarów. To więcej o 5% w porównaniu z rokiem 2008. Mocno inwestowały w outsourcing firmy europejskie, które zleciły usługi o łącznej wartości 43,8 mld dolarów, czyli 63% więcej niż rok wcześniej. Te i inne liczby oznaczają zmianę proporcji i układu sił na światowym rynku usług dla biznesu.