0 1 0 28.07.2010Mobilne pkt.pl w wielkomiejskim styluSpółka pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne – właściciel internetowej wyszukiwarki firm i instytucji oraz wydawca książek telefonicznych – rozpoczęła wielkomiejską kampanię reklamową aplikacji mobilnej. Spoty wideo pojawiły się w lipcu 2010 na telebimach w najbardziej centralnych punktach blisko dwudziestu polskich miast (m.in. w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej i w Krakowie przy ul. Karmelickiej).
0 1 0 28.07.2010Telecom Media dla marki KnorrAgencja Telecom Media w lipcu zrealizowała kampanię mobilną na zlecenie Domu Mediowego PHD Media Direction dla marki Knorr. Celem kampanii było poinformowanie o konkursie organizowanym przez markę Knorr na stronie internetowej.
0 1 0 28.07.2010Pokazy gotowania z Pascalem – dla marki KnorrOd maja br. trwa seria pokazów gotowania z Pascalem Brodnickim, organizowanych na zlecenie koncernu Unilever.
0 1 0 28.07.2010StaryTelefon.pl – w trosce o środowisko i zysk klientaGreenfone – właściciel serwisu StaryTelefon.pl to firma, która jako pierwsza w Polsce zaoferowała użytkownikom telefonów komórkowych usługę odkupywania działających, jak również uszkodzonych aparatów telefonicznych. Istnieje też możliwość przekazania firmie zupełnie zużytych urządzeń, które poddane zostaną recyklingowi.
0 1 0 28.07.2010Sport Evolution otwiera spółkę córkęAgencja Sport Evolution powołała do życia spółkę córkę pod nazwą MLD Solution. Nowa firma będzie zajmowała się przede wszystkim sprzedażą obuwia i odzieży sportowej. Będzie również świadczyła usługi z zakresu trade marketingu.
0 1 1 28.07.2010Metamorfoza z programem Payback17 lipca br. czwórka zwycięzców loterii prowadzonej w ramach programu bonusowego Payback wzięła udział w Metamorfozie pod okiem specjalistów ze świata mody oraz w profesjonalnej sesji zdjęciowej w Star Dust Studio, na modnej wśród artystów warszawskiej Pradze. Nad całością czuwała supermodelka Agnieszka Maciąg.
2 1 0 28.07.2010Pogodne spoty w nowej kampanii na rzecz bezpieczeństwa drogowegoOd 19 lipca br. trwa ogólnopolska akcja „Narodowy Eksperyment Bezpieczeństwa – Weekend bez Ofiar”. 26 lipca rozpoczęła się kampania radiowa i telewizyjna promująca tę inicjatywę.
0 1 0 27.07.2010Pakiet 4_star w ofercie 4_clover26 lipca należąca do internetowej sieci reklamowej IDMnet sieć 4_clover, skierowana do kobiet, wprowadziła do oferty nowy pakiet tematyczny: 4_star. Jego odbiorcami są kobiety zainteresowane życiem gwiazd i wydarzeniami ze świata show biznesu.
0 1 0 27.07.2010Concept Publishing Polska wspólnie z John Brown Media20 lipca 2010 r. w Londynie firma Concept Publishing Polska podpisała umowę o strategicznej współpracy z John Brown Media z Wielkiej Brytanii.
0 1 0 26.07.2010Letnia akcja J&B na HeluPod hasłem „J&B Goes to Hel” rozpoczyna się kompleksowa akcja promocyjna marki szkockiej whisky J&B w nadmorskich kurortach, a także w prasie i Internecie.