0 1 0 18.05.2010„Twój Styl, Twoje okulary” – konkurs marki Ray-BanNa zlecenie Luxottica Poland, oficjalnego dystrybutora okularów Ray-Ban, dom mediowy PRO Media House przygotował konkurs internetowy, którego celem jest zwiększenie świadomości marki.
0 1 0 18.05.2010Inventive Communication dla marki BlowBlow, producent zaawansowanych samochodowych urządzeń multimedialnych, od maja 2010 r. powierzył koordynację działań PR w Polsce agencji Inventive Communication. Współpraca obejmie działania z zakresu kompleksowych relacji z mediami, komunikacji z partnerami, obsługi wydarzeń specjalnych oraz doradztwa strategicznego w obszarze PR.
0 1 0 18.05.2010Casting Models 2010 L’Oréal Paris z McCann EricksonPolki po raz drugi mają okazję, aby zostać twarzą produktów do koloryzacji włosów Casting Crème Gloss – rozpoczął się konkurs Casting Models 2010. L’Oréal Paris powierzył agencji McCann Erickson przygotowanie kampanii reklamowej promującej tę szansę oraz kampanię reklamową z udziałem laureatek konkursu.
0 1 0 18.05.2010FG Poland i agencja Fat Baby realizują kampanię launchową marki OrionPod hasłem „Zgodnie z Japońską Tradycją” FG Poland, wyłączny dystrybutor japońskiej marki Orion w Polsce, rozpoczął w maju intensywne działania wizerunkowe, których głównym celem jest budowa świadomości marki w segmencie nowoczesnych telewizorów LCD. W pierwszym etapie kampanii media plan obejmie kluczowe magazyny specjalistyczne, największe tytuły wnętrzarskie, lifestyle’owe oraz prasę skierowaną do mężczyzn, stanowiących istotną grupę odbiorców nowych technologii.
0 1 0 18.05.2010ProxyAd w najbliższych tygodniach zadebiutuje na rynku NewConnectProxyAd - spółka, która buduje ogólnopolską sieć nadajników wysyłających reklamę na telefony komórkowe z wykorzystaniem technologii bezprzewodowych, w najbliższych tygodniach zadebiutuje na rynku NewConnect.
0 1 0 18.05.2010Mamastudio przygotuje logotyp dla Uniwersytetu Marii Curie-SkłodowskiejAgencja Mamastudio wygrała przetarg na opracowanie logotypu Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
0 1 0 18.05.2010Red8 autorem launchowej kampanii leku przeciwbólowego NaxiiAgencja Red8 przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek lek przeciwbólowy Naxii (US Pharmacia). Składa się na nią reklama telewizyjna oraz zestaw materiałów POS. Agencja Red8 pozyskała budżet w drodze przetargu, do którego zaproszonych było łącznie 5 agencji. Reżyserem telewizyjnego spotu Naxii jest Piotr Trzaskalski, który wyreżyserował też wielokrotnie nagradzany film „Edi”.
0 1 0 18.05.2010„Marki, które znasz, ceny, które kochasz” – kampania Fashion House„Marki, które znasz, ceny, które kochasz” to nowe hasło reklamowe Fashion House Outlet Centre, opracowane na potrzeby kampanii wizerunkowej przygotowanej w całości przez agencję reklamową Kofeina.
0 1 0 18.05.2010Telewizja internetowa dla prawników i przedsiębiorcówWolters Kluwer Polska, największy w Polsce wydawca publikacji prawniczych i biznesowych zainwestował w internetową telewizję prawno-gospodarczą. Platformę multimedialną opartą na rozwiązaniu Multiscreen.TV przygotowała spółka Comtica, należąca do giełdowej Grupy One-2-One.
1 4 0 17.05.2010Rzeczywistość mocno poszerzona – Biuro Podróży Reklamy dla Samsung Electronics PolskaSamsung Electronics Polska wraz z agencją innowacyjnego marketingu internetowego Biuro Podróży Reklamy realizuje projekt reklamowy wykorzystujący w zaawansowany sposób narzędzia Augmented Reality.