0 1 0 0 0 15.02.2010Swistak.pl rozpoczyna współpracę z Opineo.plSwistak.pl podjął współpracę z portalem Opineo.pl w zakresie prezentacji opinii o sklepach sprzedających za jego pośrednictwem. Dzięki temu internauci mają dostęp do bazy 320 tysięcy opinii na temat 9 tysięcy sklepów.
0 1 0 0 0 15.02.2010Kosmiczna wyprawa z Cinema Park i PRO Media HouseCinema Park w Poznaniu wprowadza nowy, edukacyjno-rozrywkowy program pt. „Podróże kosmiczne”. Wprowadzeniu programu towarzyszy kampania reklamowa, która swoim zasięgiem obejmie Wielkopolskę.
0 1 0 0 0 15.02.2010Nowy klient Just PRAgencja Just PR rozpoczęła współpracę z firmą WygodnaDieta.pl.
0 1 0 0 0 15.02.2010Kampania społeczna „Mama reaktywacja” na billboardach15 lutego br. w 20 lokalizacjach w Warszawie pojawią się billboardy rozpoczynające drugą edycję kampanii społecznej „Mama reaktywacja”. Inicjatorem i pomysłodawcą programu jest portal Mamazone.pl.
0 1 0 0 0 15.02.2010Kampania BNP Paribas Fortis promująca kredyty dla przedsiębiorstwBNP Paribas Fortis informuje o programie kredytowania polskich przedsiębiorstw. Kampania pod hasłem: „Mamy 2 miliardy złotych na kredyty dla firm” trwa od 8 lutego do 14 marca.
0 1 0 0 0 15.02.2010mTarget promuje Bilet Fioletowy TLK15 lutego rozpoczęła się akcja promująca wśród studentów nową ofertę PKP Intercity – Bilet Fioletowy TLK. Działania prowadzone będą w pobliżu największych uczelni wyższych w Polsce. Za ich przygotowanie i realizację odpowiada mTarget.
0 1 0 0 0 15.02.2010S4 dla US PharmaciaAgencja reklamowa S4 przygotowała dla US Pharmacia kampanię wspierającą sprzedaż preparatów Vigor Plus oraz Vigor Gold Plus.
0 1 0 0 0 15.02.2010Lufthansa promuje tanie przeloty do miast EuropyLufthansa rozpoczyna sprzedaż biletów do najpopularniejszych europejskich miast w cenie od 399 zł. Ofertę wspiera kampania reklamowa w prasie, radiu i Internecie.
0 1 0 0 0 15.02.2010BNP Paribas Fortis rozpoczyna konkurs pod hasłem „Origami”BNP Paribas Fortis rozpoczyna konkurs dla klientów indywidualnych banku pod hasłem „Origami.” Ma on zachęcić do rezygnacji z wyciągów papierowych, a tym samym – wsparcia działań ochronnych prowadzonych na terenie Biebrzańskiego Parku Narodowego.
0 1 0 0 0 15.02.2010Trwa seria spotkań IRBRI z instytutami badawczymiGemius SA zaprezentował swoją metodologię mierzenia słuchalności kanałów internetowych. W ten sposób Inicjatywa na rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI) rozpoczęła kolejny etap prac nad standardem badań rozgłośni w Sieci – przegląd dostępnych metodologii pomiaru.