0 1 0 0 0 10.03.2010Kosmiczna przygoda z NiceFirma Nice, dystrybutor automatyki do bram i innych zastosowań domowych, rozpoczyna konkurs dla użytkowników swoich produktów. Akcja „Kosmiczny LOT z Nice” potrwa do 30 czerwca br.
0 1 0 0 0 10.03.2010Warsaw Marriott Hotel rozpoczął współpracę z ITBC CommunicationITBC Communication zadba o wizerunek warszawskiego hotelu Marriott. Głównym zadaniem agencji będzie odpowiedzialność za politykę medialną hotelu. Umowa podpisana została na czas nieokreślony.
0 1 0 0 2 10.03.2010Konsumenci wybrali najlepsze produkty„Produkt Roku – Wybór Konsumentów. Innowacyjność 2010” – uroczysta gala tego konkursu odbyła się 4 marca 2010 r. w Warszawie. Po raz szósty wyłoniono laureatów w kilkudziesięciu kategoriach.
0 1 0 0 0 9.03.2010Kampania książki „Lotnik” w grach komputerowychAgencja AdAction zrealizowała dla Wydawnictwa W.A.B. kampanię promocyjną powieści „Lotnik” w grach komputerowych. Taka forma reklamy została zastosowana w promocji książki po raz pierwszy w Polsce.
0 1 0 0 0 9.03.2010„Lepszej lokaty nie mogłeś sobie wymarzyć” – kampania reklamowa FM BankuRusza pierwsza w historii FM Banku kampania reklamowa. Pod hasłem „Lepszej lokaty nie mogłeś sobie wymarzyć” bank będzie promował 24-miesięczną lokatę ze stałym oprocentowaniem 7% w skali roku.
0 1 0 0 0 9.03.2010Melon – mobilny system lojalnościowyPopla sp. z o.o. wprowadza na rynek system Melon – innowacyjne rozwiązanie wraz z zestawem narzędzi i usług, pozwalające firmom na prowadzenie skutecznych akcji promocyjnych i programów lojalnościowych opartych na komunikacji z klientem.
0 1 0 0 0 9.03.2010„Komfort wyboru” – kampania sklepów Komfort9 marca br. rozpoczyna się nowa kampania reklamowa sklepów Komfort, oferujących panele, wykładziny i inne materiały podłogowe oraz dywany.
0 1 0 0 0 9.03.2010Aston Martin z Konkret PRAgencja Konkret PR rozpoczęła współpracę w zakresie działań public relations z wyłącznym przedstawicielem Aston Martin w Polsce.
0 1 0 0 0 9.03.2010Powstała Koalicja Cyfrowego Włączenia Generacji 50+ „Dojrz@łość w sieci”Ponad 10 milionów Polaków w wieku dojrzałym dotkniętych jest e-wykluczeniem, a w sieci brakuje reprezentacji seniorów adekwatnej do tej, jaka jest w społeczeństwie. Dlatego UPC Polska oraz Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce powołały Koalicję Cyfrowego Włączenia Generacji 50+ „Dojrz@łość w sieci”.
0 1 0 0 0 9.03.2010Tomo EMIC – nowość w badaniach marketingowych w PolsceAgencja Tomo Strategy stworzyła narzędzie do skutecznego prowadzenia badań za pośrednictwem Internetu. Nowa metoda nazwana została Tomo EMIC (Ethno Method, Isnight & Consulting).