0 1 0 0 0 9.02.2010Ferax wybiera 38 PRAgencja 38 PR rozpoczęła współpracę z firmą Ferax, właścicielem marki Gatta.
0 1 0 0 0 9.02.2010Walmark promuje aktywny tryb życiaZ początkiem lutego ruszyła internetowa kampania preparatów ArthroStop firmy Walmark – suplementów diety przeznaczonych dla osób z problemami stawów.
0 1 0 0 0 9.02.2010Media & Doradztwo dla firmy YetiAgencja Media & Doradztwo rozpoczęła współpracę z firmą Yeti.
0 1 0 0 0 9.02.2010Konkret PR dla marek Merrell i CATAgencja Konkret PR rozpoczęła współpracę z firmą AmerSport Sp. z o.o. Firma podpisała roczną umowę na prowadzenie działań public relations z zakresu PR korporacyjnego oraz produktowego dla marek Merrell i Caterpillar.
0 1 0 0 0 9.02.2010Publink od czterech lat z PZWLPPolski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów przedłużył na kolejny rok umowę z agencją Publink.
0 1 0 0 0 9.02.2010Warsztaty „Marketing wartości”Young & Rubicam jest partnerem merytorycznym warsztatów „Marketing wartości”. Trzydniowe warsztaty organizuje w Szczyrku Akademia Questusa.
1 1 0 0 0 9.02.2010Plus promuje „Umowę minutową” (wideo)Sieć komórkowa Plus startuje z nową multimediową kampanią reklamową z udziałem Mumio. Jej celem jest promocja nowej odsłony oferty abonamentowej – „Umowy minutowej”. Kampania obejmować będzie telewizję, prasę, Internet oraz outdoor.
0 1 0 0 0 9.02.2010Telma Group Communications dla Wycen i EkspertyzTelma Group Communications rozpoczęła współpracę z firmą Wyceny i Ekspertyzy Sp. z o.o., zajmującą się obsługą rynku nieruchomości w zakresie wycen i usług doradczych.
0 1 0 0 0 9.02.2010Bed&Breakfast dla marki FrostaAgencja Bed&Breakfast zrealizowała kolejną kampanię dla marki Frosta.
0 1 0 0 0 9.02.20108fish rozszerza działalnośćPozycjonująca się dotychczas jako producent widgetów i aplikacji spółka 8fish rozszerza działalność na obsługę kompleksowych kampanii w mediach społecznościowych.