0 1 0 0 0 8.03.2010Kanał Discovery World obsługiwany przez nową agencję w ramach PR programowegoDiscovery Networks Central Europe rozpoczyna współpracę z agencją Studio-W w obszarze PR programowego kanału Discovery World.
0 1 0 0 0 8.03.2010PDSA – przygotowania do kompleksowych badań sektora Digital SignageGrupa ds. standaryzacji badań DS, powołana przez stowarzyszenie PDSA, zakończyła pierwszy cykl spotkań z firmami badawczymi. Gośćmi Polish Digital Signage Association byli przedstawiciele: ARC Rynek i Opinia, SMG/KRC oraz Pentor Poznań. Spotkania zorganizowano w celu ustalenia priorytetów badawczych oraz doboru metodologii, która pozwoli efektywnie scharakteryzować rynek DS.
0 1 0 0 0 8.03.2010Imago PR dla GraviteoAgencja Imago Public Relations podpisała umowę o współpracy ze spółką z grupy kapitałowej encja.com, Graviteo.
0 1 0 0 0 8.03.2010Wiedza o finansach coraz bardziej pożądana wśród menedżerów marketinguFirma BPP Professional Education przeprowadziła badania dotyczące wiedzy menadżerów marketingu nt. finansów. Wyniki wskazują, że aż 94 proc. pracowników marketingu wyraża potrzebę posiadania specjalistycznej wiedzy finansowej.
0 1 0 0 0 8.03.2010Konferencja „Nowe spojrzenie na incentive travel”„Nowe spojrzenie na incentive travel” to tytuł konferencji, która odbędzie się w Warszawie 25 marca 2010 r. Organizatorem jest Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel.
0 1 0 0 0 8.03.2010Egzo Group wesprze Fundację Dzieci NiczyjeWarszawska agencja public relations Egzo Group wesprze w działaniach Fundację Dzieci Niczyje, działającą na rzecz ochrony dzieci przed przemocą.
1 1 0 0 3 5.03.2010„Głodny nie jesteś sobą. Doładuj się” – rusza kampania marki Snickers10 marca rozpoczyna się w Polsce nowa kampania reklamowa marki Snickers, pod hasłem „Głodny nie jesteś sobą. Doładuj się”.
0 1 0 0 0 5.03.2010Reklama płatna za efekt w telefonach komórkowychFirma Novem realizuje pierwszą kampanię reklamową w telefonach komórkowych. Program partnerski, promujący ubezpieczenia komunikacyjne Aviva, jest realizowany w urządzeniach mobilnych i rozliczany w modelu płatności tylko za efekt.
1 1 0 0 0 5.03.2010Jerzy i Maciej Stuhr w kampanii Class&ClubJerzy i Maciej Stuhr wzięli udział w kolejnej kampanii reklamowej autorstwa agencji reklamowej Opus B. Aktorów możemy zobaczyć w spocie „Prestiż”, reklamującym kartę kredytową Class&Club.
1 1 0 0 0 5.03.2010SuperEs wciąż w akcji5 marca rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej marki 36.6. Nowy superbohater – SuperEs – promuje usługę Esy Floresy.