0 1 0 0 0 9.03.2010Double Brand projektuje dla Nickel DevelopmentAgencja Double Brand wygrała przetarg na obsługę kampanii reklamowej wspierającej nową inwestycję mieszkaniową firmy Nickel Development - Zamkowa.
0 1 0 0 0 9.03.2010Zgłoszenia do Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2010 przedłużoneJeszcze do 15 marca można zgłaszać prace w 7. edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR.
0 1 0 0 0 9.03.2010Żarówka PR i Marketing dla Every NatureŻarówka PR i Marketing realizuje kampanię PR wprowadzającą na rynek najnowszą kolekcję marki Every Nature – „Welcome to my city, spring/summer 2010”.
0 1 0 0 0 9.03.2010TunedIT nowym klientem GoodOne PRZ początkiem marca agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z nowym klientem – firmą TunedIT. W ramach umowy, agencja będzie odpowiedzialna za kontakty z mediami oraz działania e-PR.
0 1 0 0 0 8.03.2010Paczka pocztowa wspiera polskich olimpijczykówKończy się intensywna kampania usług paczkowych Poczty Polskiej. Promocja pakietu usług paczkowych objęła telewizję, Internet oraz działania out-of-home.
0 1 0 0 0 8.03.2010Liberty Direct z nową agencjąLiberty Direct – ubezpieczyciel komunikacyjny oferujący polisy przez Internet i telefon – rozstrzygnął przetarg reklamowy. Obsługą ubezpieczyciela zajmie się agencja DDB.
1 1 0 0 0 8.03.2010MixPlus promuje nową ofertę8 marca startuje kolejna kampania reklamowa marki MixPlus. Jej celem jest zaprezentowanie najnowszej oferty: dotykowego telefonu Samsung Delphi z szybko piszącą klawiaturą za 1 zł w najniższym doładowaniu za 30 zł, a także darmowym dostępem do mobilnego Facebooka. Kampania, obejmująca prasę, radio, Internet i działania niestandardowe, potrwa do końca marca.
0 1 0 0 0 8.03.2010Poznań europejską stolicą branży reklamowejW dniach 10-12 marca w Poznaniu odbędą się Międzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama. Przez trzy dni na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich wystawcy z całej Europy zaprezentują ponad 100 nowości i premier rynkowych branży reklamowej.
0 1 0 0 0 8.03.2010Multum PR dla BCCMultum PR rozpoczęło współpracę z Lożą Dolnośląską Business Centre Club. Agencja odpowiedzialna będzie za działania public relations i marketingowe związane m.in. z kreowaniem wizerunku Loży oraz obsługą zebrań jej członków. Zaangażuje się także w organizację cyklicznych spotkań Złotego Salonu, który skupia przedstawicieli świata biznesu, nauki i organizacji pozarządowych.
0 1 0 0 0 8.03.2010„Idzie Wiosna!” – kampania reklamowa Bonarka City Center1 marca ruszyła, pod hasłem „Idzie Wiosna!”, rozpoczęła się kampania reklamowa Bonarka City Center w Krakowie. Akcja prowadzona jest na nośnikach outdoorowych, wielkoformatowych, w prasie regionalnej oraz radio.