0 1 0 0 0 2.03.2010Effective Public Relations dla „Tęczowego Ogrodu”Nowym klientem agencji Effective Public Relations są warszawskie przedszkola i szkoła podstawowa „Tęczowy Ogród”.
1 1 0 0 0 2.03.2010Bakoma promuje Polskie SmakiAgencja Hand Made przygotowała nowe spoty telewizyjne jogurtów Polskie Smaki (Bakoma).
0 1 0 0 0 2.03.2010Praktycy.com razem z IT KontraktAgencja Praktycy z początkiem marca 2010 roku rozpoczęła współpracę z firmą IT Kontrakt. Praktycy będą odpowiedzialni za relacje mediowe klienta.
0 1 0 0 0 2.03.2010Bazy adresowe Media & Marketing Polska w ofercie SARE MailMediaWydawnictwo VFP Communications, właściciel magazynu Media & Marketing Polska podpisało umowę z agencją e-mail marketingu SARE. W ramach współpracy agencja będzie pośredniczyła w sprzedaży kampanii e-mailingowych realizowanych do baz adresowych takich tytułów jak Media&Marketing Polska, Handel i MediaMikser.pl. SARE będzie obsługiwało także wysyłki e-mailingów i newsletterów od strony technologicznej.
0 1 0 0 0 2.03.2010Przedłużony termin zgłaszania prac w konkursie „Kreatura” 2009/2010Termin zgłoszeń do XIV edycji Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy „Kreatura” 2009/2010 został przedłużony do 12 marca br. Prace można zgłaszać w 12 następujących kategoriach: TV/film, Prasa, Outdoor/indoor/plakat, Radio, Internet/multimedia, Event/ambient, Identyfikacja wizualna, Kampania, Materiały promocyjne, Techniki, Reklama społeczna, Reklama własna.
0 1 0 0 0 2.03.2010San Markos dla LOT CateringAgencja reklamowa San Markos realizuje projekt z obszaru architektury marki dla LOT Catering.
0 1 0 0 0 2.03.2010Playsoft wybiera AmbermediaAgencja Public Relations Ambermedia rozpoczęła współpracę z polskim oddziałem Playsoft.
0 1 0 0 0 2.03.2010Taxi-AD Polska realizuje kampanię Kas StefczykaTrwa kampania reklamowa dla Kas Stefczyka. W kampanii bierze udział kilkaset taksówek z całej Polski.
0 1 0 0 0 2.03.2010Trzy Impactory dla PlusaPolkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus, otrzymał trzy nagrody podczas Gali XII edycji Impactorów. Nagrodę specjalną – Impactor Dekady – otrzymał Dariusz Matuszak, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej Polkomtela. Nagrodzono również Projekt Siatkówka i kampanię reklamową z TurboDymoManem.
0 1 0 0 0 2.03.2010Wysoka pozycja w Google warunkiem zainteresowania internautówWg agencji Artefakt w Polsce 85% wejść z wyszukiwarek na strony www pochodzi z pierwszej strony wyników. Wagę pozycjonowania potwierdzają również badania iCrossing. Wg nich przeciętnie aż 95% wejść na stronę pochodzi z pierwszej strony wyników.