0 1 0 0 0 11.03.2010/3PR/ Consulting dla TVP Łódź/3PR/ Consulting podpisała umowę z łódzkim oddziałem TVP. Agencja będzie pozyskiwała sponsorów programów realizowanych przez łódzki ośrodek Telewizji Publicznej.
0 1 0 0 0 11.03.2010Grey Warszawa autorem kreacji reklamowej III Festiwalu Muzyki FilmowejW dniach 20–22 maja w Krakowie odbędzie się III Festiwal Muzyki Filmowej. Kreację reklamową wydarzenia przygotowała agencja Grey Warszawa.
2 1 0 0 0 10.03.2010L-E-M dla Fresh24.pl„Stop kolejkom” – pod takim hasłem rusza kampania reklamowa supermarketu internetowego Fresh24.pl. Kampanię w całości przygotowała i prowadzi agencja marketingu zintegrowanego L-E-M.
0 1 0 0 0 10.03.2010Fundacja „Jedni Drugim” szuka agencji PRFundacja Pomocy Przewlekle i Nieuleczalnie Chorym „Jedni Drugim” poszukuje agencji public relations. Celem współpracy opartej na zasadzie pro bono będzie przygotowanie, wdrożenie oraz realizacja strategii komunikacyjnej organizacji.
0 1 0 0 0 10.03.2010AVE dla InternetuOd 1 marca 2010 roku Instytut Monitorowania Mediów przekazuje swoim klientom ekwiwalent reklamowy dla materiałów internetowych. Obecnie IMM udostępnia wartość AVE (Advertising Value Equivalent) dla publikacji ze wszystkich typów mediów: prasy, radio, telewizji oraz Internetu. Wskaźnik ten umożliwia pełne porównanie efektywności działań PR.
0 1 0 0 0 10.03.2010Rc2 dla ZT KruszwicaAgencja Rc2 (Raczkiewicz Chenczke Consultants) została wybrana przez ZT Kruszwica do realizacji kampanii edukacyjnej.
0 1 0 0 0 10.03.2010Zmiany w SAR – nowy kierunek dla branżyPodczas ostatniego walnego zgromadzenia członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i Związku Agencji Reklamowych w Polsce, które odbyło się 8 marca br. w warszawskim Muzeum Sztuki Nowoczesnej, przyjęto jednomyślnie wniosek związany z całkowitym repozycjonowaniem roli Stowarzyszenia i nową strategią organizacji.
0 1 0 0 0 10.03.2010Kosmiczna przygoda z NiceFirma Nice, dystrybutor automatyki do bram i innych zastosowań domowych, rozpoczyna konkurs dla użytkowników swoich produktów. Akcja „Kosmiczny LOT z Nice” potrwa do 30 czerwca br.
0 1 0 0 0 10.03.2010Warsaw Marriott Hotel rozpoczął współpracę z ITBC CommunicationITBC Communication zadba o wizerunek warszawskiego hotelu Marriott. Głównym zadaniem agencji będzie odpowiedzialność za politykę medialną hotelu. Umowa podpisana została na czas nieokreślony.
0 1 0 0 2 10.03.2010Konsumenci wybrali najlepsze produkty„Produkt Roku – Wybór Konsumentów. Innowacyjność 2010” – uroczysta gala tego konkursu odbyła się 4 marca 2010 r. w Warszawie. Po raz szósty wyłoniono laureatów w kilkudziesięciu kategoriach.