0 1 0 0 0 12.03.2010Agencja Pegasus PR dla NordGlassNordGlass, producent szyb dla branży motoryzacyjnej, przemysłu kolejowego i okrętowego oraz budownictwa, z początkiem 2010 roku rozpoczął współpracę z Pegasus Public Relations.
0 1 0 0 0 12.03.2010„Pomóż ukoić ból” – kampania 1%Fabryka Komunikacji Społecznej opracowała kreację kampanii 1% dla Fundacji Hospicyjnej. Kampania „Pomóż ukoić ból” dotyczy wspierania działalności hospicyjnej w Polsce, a także przekonuje do niesienia pomocy osieroconym dzieciom, których bliscy byli pod opieką hospicjów.
0 1 0 0 0 11.03.2010Benefit Media i stowarzyszenie Sarcoma razem na rzecz chorych na mięsakiAgencja Benefit Media Communications udziela wsparcia Stowarzyszeniu Osób Chorych na Mięsaki Sarcoma. Wspólne działania mają podnieść społeczną świadomość występowania chorób nowotworowych, zwłaszcza nowotworu sarcoma. Celem planowanych na 2010 rok wydarzeń jest też pomoc chorym i ich rodzinom w walce z chorobą.
0 1 0 0 0 11.03.2010Nobilia i Marek Kondrat trzeci sezon razemMarka Nobilia specjalizująca się w komponowaniu delikatesowych koszy upominkowych oraz sieć specjalistycznych sklepów z winami „Winarium. Marek Kondrat i Syn” kontynuują współpracę w ramach projektu sprzedażowo-promocyjnego Wine&Gifts.
0 1 0 0 0 11.03.2010IX Kongres Public RelationsJuż 21 kwietnia 2010 r. rozpocznie się trzydniowy IX Kongres Public Relations. W ramach konferencji odbędą się debaty, warsztaty oraz wystąpienia najlepszych polskich ekspertów i praktyków branży PR.
0 1 0 0 0 11.03.2010Ruszyła kampania Stowarzyszenia SOS Wioski DziecięceStowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczęło kampanię „Nie pozostawiajmy ich samym sobie”, zachęcającą do przekazania 1% podatku na rzecz osieroconych i opuszczonych dzieci.
0 1 0 0 0 11.03.2010Imago PR dla Nexteer AutomotiveAgencja Imago Public Relations podpisała umowę o współpracy z firmą Nexteer Automotive. Będzie odpowiedzialna za PR korporacyjny Nexteer w Polsce.
0 1 0 0 0 11.03.2010Studio DN dla marki KasztelanStudio DN Design Group pracuje nad wizerunkiem marki Kasztelan. Piwa: Kasztelan Jasne Pełne, Kasztelan Mocne i Niepasteryzowane zyskały nowe opakowania.
0 1 0 0 0 11.03.2010Skivak przygotuje kolejne numery czasopism PKO – „Nasz Bank” i „Poradnik Bankowy”Poznańskie wydawnictwo Skivak Custom Publishing wygrało przetarg na realizację czasopism banku PKO BP SA. Zajmie się kompleksowym opracowaniem, drukiem i dystrybucją kwartalnika dla klientów oraz wewnętrznego miesięcznika banku.
0 1 0 0 0 11.03.2010Tauron wspiera GOPROd połowy lutego do końca marca br. potrwa kampania outdoorowa informująca o wsparciu udzielanym goprowcom przez spółkę Tauron Polska Energia. Twórcą kreacji kampanii jest Charakter Consulting Sp. z o.o. z Wrocławia.