0 1 0 0 0 15.04.2010„Tequila dla najlepszych”„Zarabiaj na kreatywności” – to hasło przyświeca VII edycji konkursu stażowego „Tequila dla najlepszych”, który rozpoczął się 12 kwietnia. Autorzy najlepszych prac otrzymają płatne miesięczne staże w agencji marketingu zintegrowanego TequilaPolska, tworzącej akcje dla takich marek jak Tyskie, Maxwell House czy Nivea. Dla wielu laureatów dotychczasowych edycji konkurs stał się początkiem kariery w branży marketingowej.
0 1 0 0 0 15.04.2010dotPR tworzy nową markęAgencja dotPR, specjalizująca się w działaniach komunikacyjnych prowadzonych w Internecie, tworzy nową markę: Up-To-Date. Zaoferuje ona klientom szkolenia z zakresu marketingowej i PR-owej komunikacji on-line.
0 1 0 0 0 15.04.2010„Czy Twoja skóra jest bezpieczna?” – kampania edukacyjna marki IwostinW połowie kwietnia rozpoczęła się kampania edukacyjna marki Iwostin, pod hasłem „Czy Twoja skóra jest bezpieczna?”.
0 1 0 0 0 15.04.2010smARTcat zrealizował konkurs dla firmy BoschPo udanej realizacji poprzedniej edycji konkursu „Misja Afryka”, przeznaczonego dla sprzedawców części samochodowych w hurtowniach motoryzacyjnych, firma Bosch po raz kolejny powierzyła agencji reklamowej smARTcat jego przeprowadzenie.
0 1 0 0 0 15.04.2010Agencja interaktywna Engine dla marki CroppAgencja interaktywna Engine zajmie się wykreowaniem i obsługą nowego serwisu internetowego marki Cropp (LPP SA). Premiera przedsięwzięcia planowana jest na początek maja tego roku.
0 1 0 0 0 15.04.2010Nowe rozwiązanie Optism Mobile Advertising SolutionAlcatel-Lucent przedstawił swoje rozwiązanie do mobilnej dystrybucji reklam – Optism Mobile Advertising Solution. Jest to nowy system, który umożliwia operatorom sieci komórkowych tworzenie przestrzeni reklamowej oraz zapewnia reklamodawcom łatwy dostęp do zainteresowanych odbiorców o określonym profilu.
0 4 0 0 0 15.04.2010Galeria Handlowa Arena wygrywa City PlakatLayouty wyróżnione w marcowej edycji konkursu City Plakat zwracają na siebie uwagę pastelowymi kolorami i wiosennymi motywami. Pierwsze miejsce zajął plakat reklamujący Galerię Handlową Arena w Gliwicach.
0 1 0 0 0 14.04.2010AGB przedstawiło metodologię mierzenia słuchalności kanałów internetowychPodczas ostatniego posiedzenia Inicjatywy na rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI) instytut AGB Nielsen Media Research przedstawił swoją metodologię pomiaru stacji w Internecie.
0 1 0 0 0 14.04.2010Ambientowe ekspozycje dla Kraft Foods PolskaAgencja Swiift była autorem i wykonawcą ekspozycji ambientowych dla Jacobs Kronung, głównej marki Kraft Foods.
0 1 0 0 0 14.04.2010„Neon – Urban Insider” – nowy projekt Novimedia CP dla odbiorców firmy CroppW trzeciej dekadzie marca w kluczowych sklepach marki Cropp zadebiutował nowy tytuł – „Neon – Urban Insider”. Głównym celem stworzenia periodyku jest utrwalenie wizerunku marki jako dostawcy ubrań streetwearowych. Firma zmieniła profil wprowadzanych na rynek kolekcji, zbliżając je bardziej do miejskiego lifestyle’u i mody ulicznej.