„Neon – Urban Insider” – nowy projekt Novimedia CP dla odbiorców firmy Cropp
  • 0
  • 1
14.04.2010

„Neon – Urban Insider” – nowy projekt Novimedia CP dla odbiorców firmy Cropp

W trzeciej dekadzie marca w kluczowych sklepach marki Cropp zadebiutował nowy tytuł – „Neon – Urban Insider”. Głównym celem stworzenia periodyku jest utrwalenie wizerunku marki jako dostawcy ubrań streetwearowych. Firma zmieniła profil wprowadzanych na rynek kolekcji, zbliżając je bardziej do miejskiego lifestyle’u i mody ulicznej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 kwietnia 2010