0 1 0 0 0 20.04.2010H&M na nowoczesnym telebimie w centrum WarszawyZ początkiem kwietnia rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa odzieżowej firmy H&M.
0 1 0 0 0 20.04.2010Sigma dla Izby Turystycznej ZurychuSigma International (Poland) wygrała przetarg na obsługę Izby Turystycznej Zurychu zajmującej się promowaniem miasta jako atrakcyjnego kierunku turystycznego.
0 1 0 0 0 20.04.2010Firma Whirlpool nabywa prawa do marki PrivilegWhirlpool Corporation i Otto Group z Hamburga zawarły umowę, zgodnie z którą Whirlpool nabędzie prawa do marki Privileg.
0 1 0 0 0 20.04.2010Think Kong przygotuje serwis dla Futura ParkAgencja marketingu interaktywnego Think Kong będzie autorem koncepcji i kreacji, a także realizatorem serwisu internetowego dla sieci parków handlowych Futura, należących do jednej z czołowych firm na europejskim rynku nieruchomości – Neinver.
1 1 0 0 0 20.04.2010Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa marki MixPlusW ramach działań w telewizji, radio i Internecie promowana jest najnowsza oferta MixPlusa – najszersza gama telefonów komórkowych za złotówkę. Telefonem promowanym w kampanii jest muzyczna Nokia X3.
0 1 0 0 0 20.04.2010Ogólnopolski konkurs Stena LinePrzewoźnik promowy Stena Line obchodzi 15-lecie swej obecności na linii Gdynia–Karlskrona, wprowadza też dwie nowe jednostki pływające. Będzie w związku z tym prowadził szereg działań mających na celu wzbudzenie zainteresowania nowymi promami oraz Szwecją jako celem wyjazdów turystycznych. Jednym z takich działań jest organizacja konkursu na nazwy nowych promów.
0 1 0 0 0 20.04.2010Volvo na FacebookuFirma Volvo Auto Polska rozpoczęła działania komunikacyjne w mediach społecznościowych, w tym na portalu Facebook. Za ich strategię, koncepcję oraz realizację odpowiada agencja Euro RSCG Sensors.
0 1 0 0 0 20.04.2010Coca-Cola rozpoczyna globalną kampanię towarzyszącą Mistrzostwom Świata FIFA 2010Coca-Cola trzema nowymi spotami rozpoczyna globalną kampanię towarzyszącą Mistrzostwom Świata FIFA 2010. Nowa, globalna kampania marki Coca-Cola – oficjalnego sponsora Mistrzostw Świata FIFA, które w 2010 r. odbędą się w Republice Południowej Afryki, nawiązuje do chwili radości ze zdobytej bramki.
1 1 0 0 1 20.04.2010Nowa kampania Plusa z udziałem kabaretu Mumio (wideo)Rozpoczęła się nowa kampania Plusa z udziałem kabaretu Mumio. Jej celem jest poinformowanie klientów o najnowszej ofercie z największą liczbą minut do wszystkich sieci. Kampania obejmuje telewizję, Internet i outdoor.
1 1 0 0 0 20.04.2010„Prawo do jazdy dla wszystkich” – nowa kampania Hyundai Motor PolandHyundai promuje jazdy testowe – w kampanii z udziałem Tomasza Karolaka.