1 1 20.04.2010„Prawo do jazdy dla wszystkich” – nowa kampania Hyundai Motor Polandkampanie reklamowe TweetHyundai promuje jazdy testowe – w kampanii z udziałem Tomasza Karolaka.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 1 0 0 0 20.04.2010Konkurs na odlotową domówkę „Jam the House”Odzieżowa marka House rozpoczęła działania komunikacyjne związane z ogólnopolskim konkursem „Jam the House”. Cztery najbardziej oryginalne pomysły na domową imprezę zostaną nagrodzone prywatnymi koncertami takich zespołów jak Muchy, Dick4Dick, The Car is on Fire czy L.Stadt. Oprócz tego House zadba o pozostałe atrybuty dobrej zabawy. Konkurs trwa do 10 maja 2010 r.
1 1 0 0 0 19.04.2010Hand Made reklamuje nowe MlekołakiAgencja Hand Made przygotowała najnowszą kampanię telewizyjną marki Mlekołaki od Lubelli. Celem kampanii jest wprowadzenie nowej, limitowanej wersji Mlekołaków (Mlekołaki Figuraki) oraz ogłoszenie promocji konsumenckiej „Odjazdowe Mlekołaki”.
0 1 0 0 0 19.04.2010Orbis Travel kontynuuje współpracę z LogicsearchOrbis Travel kontynuuje współpracę z Logicsearch w zakresie zaawansowanych działań marketingowych w wyszukiwarce Google, skierowanych do osób szukających wycieczek i wakacji za granicą.
0 1 0 0 0 19.04.2010ING TFI wybrało Smart MediaING Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA wybrało agencję Smart Media do obsługi działań media relations oraz doradztwa strategicznego. Wyboru dokonano w drodze dwuetapowego przetargu.