1 1 0 0 0 19.04.2010Kampania środka ochrony drewna „Ekstremalny Woody”Rusza intensywna kampania reklamowa marki V33, środka ochrony drewna, przygotowana przez agencję reklamową GPD z Poznania. Bohaterem jej jest Woody – drewniany człowieczek, a hasło to „Ekstremalna ochrona drewna”.
0 1 0 0 0 19.04.2010Poradnik e-PR-uNajwiększe zainteresowanie e-PR-em wykazują firmy z innowacyjnych i zaawansowanych technologicznie sektorów. Kolejną grupą są duże międzynarodowe koncerny, szczególnie oferujące tzw. dobra szybkozbywalne. Ważną grupą są również sklepy internetowe. Są to głównie niewielkie firmy, ale w ich przypadku sam e-PR jest zupełnie wystarczający. Wachlarz działań jest bardzo szeroki.
0 1 0 0 0 19.04.2010Współpraca Ciszewski FC i DB MaisonOd kwietnia Ciszewski Financial Communications i Dom Badawczy Maison rozpoczynają współpracę przy realizacji badań dla firm z branży finansowej, nieruchomości oraz usług profesjonalnych.
1 1 0 0 0 19.04.2010„Oh Africa” – Pepsi z gwiazdami futbolu w globalnej kampaniiW nowym spocie team złożony z gwiazd futbolu znalazł się w sercu afrykańskiego Serengeti. Kampania pod hasłem „Orzeźwiaj świat” ma zachęcać młodych ludzi do wywierania pozytywnego wpływu na otaczającą ich rzeczywistość. Składniki kampanii zaprojektowano tak, by angażowały fanów futbolu i umożliwiały im wprowadzanie pozytywnych zmian na kontynencie afrykańskim.
0 1 0 0 0 19.04.2010Największy magazyn futbolowy ukaże się w Polsce w majuGinza Media Group, wydawca magazynu „Existence”, we współpracy z Haymarket Worldwide wyda polską edycję największego na świecie magazynu piłkarskiego „FourFourTwo”. Ukaże się on w maju br. w formie pilotażowego wydania World Cup Guide.
0 1 0 0 0 19.04.2010„Bałtyk… przywieź własne wspomnienia” – reklama wypoczynku nad polskim morzem„Bałtyk... Przywieź własne w wspomnienia” to kontynuacja akcji promującej wypoczynek nad polskim morzem. Plakat został wybrany w konkursie, na który wpłynęło 218 projektów. Kampania outdoorowa realizowana jest w największych miastach w Polsce. Równolegle prowadzone są działania wspierające: kampania w Internecie, na nośnikach videoboard itp.
1 1 0 0 0 19.04.2010„Let’s color” – nowa kampania marki Dulux realizowana przez Euro RSCG WarsawAgencja Euro RSCG Warsaw przygotowała regionalną wersję kampanii marki Dulux „Let’s color”. Agencja zajęła się przygotowaniem oraz produkcją lokalnych wersji reklam pt. „Catwalk” i „Tarzan”, do zastosowania w telewizji, prasie oraz mediach OOH. Euro RSCG Warsaw rozpoczęło współpracę z właścicielem marki Dulux, firmą AkzoNobel w wyniku wygranego w listopadzie 2009 r. globalnego przetargu.
0 1 0 0 0 19.04.2010Dragon Rouge otwiera agencję w Chinach (Hongkongu)Na czele oddziału staną dwie specjalistki brandingu i designu pochodzenia chińskiego. Za kreację odpowiedzialna będzie Belinda Lau, która doświadczenie zdobywała w takich międzynarodowych agencjach, jak Landor, Fitch i Brand Image, natomiast obsługą klienta i rozwojem agencji zajmie się Brita Li, która międzynarodowe doświadczenie wyniosła między innymi z agencji Landor i Fitch.
0 1 0 0 0 19.04.2010ReeRunStore na imprezach biegowychMobilny sklep biegowy Reeboka to pierwsze tego typu przedsięwzięcie na polskim rynku. Podczas największych imprez biegowych w kraju pojawia się specjalne stoisko, na którym można kupić taniej odzież i obuwie do biegania marki Reebok. W najbliższy weekend (23–25 kwietnia) mobilny sklep odwiedzić będzie można w Krakowie podczas IX Cracovia Maraton.
0 1 0 0 0 19.04.2010Społeczności.pl ze Smart AdServerDo grona klientów francuskiego dostawcy rozwiązań adserwerowych Smart AdServer dołączyła sieć reklamowa Grupa Społeczności.pl, skupiająca duże serwisy społecznościowe na polskim rynku.