Espresso

28 kwietnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.04.2010

Specjalne wyróżnienie dla kampanii „Wolność Kultury, Kultura Wolności”

Akcja „Wolność Kultury, Kultura Wolności”, promująca kandydaturę Gdańska do zdobycia tytułu Europejskiej Stolicy Kultury, otrzymała specjalne wyróżnienie w konkursie Złote Formaty, w kategorii kampania outdoorowa. Kampania odbyła się w sierpniu 2009 roku. Zaprezentowano sześć różnych projektów, których autorami byli trójmiejscy artyści. Biuro Gdańsk 2016 zaprosiło ich do interpretacji myśli przewodniej gdańskiej kandydatury: „Wolność Kultury, Kultura Wolności”.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
28.04.2010

Spółki z grupy Euro RSCG Poland nagrodzone w Polskim Konkursie Reklamy KTR

Złoto w kategorii Reklama Drukowana konkursu KTR otrzymała agencja Euro RSCG Warsaw za reklamę prasową „Kłębek”, dotyczącą płynu do prania tkanin Woolite (Reckitt Benckiser). W tej samej kategorii Euro RSCG Warsaw wyróżniona została również brązową statuetką za plakat „Komin” przygotowany dla Greenpeace, będący apelem o przeznaczenie 1% podatku na oczyszczanie środowiska. Drugi brąz otrzymała agencja Euro RSCG 4D w kategorii Design, za świąteczną „Karptkę”.

27 kwietnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.04.2010

Kampania reklamowa Briggs & Stratton

Agencja Mediaocean przygotowała i realizuje ogólnopolską kampanię reklamową marki Briggs & Stratton – amerykańskiego producenta silników spalinowych do kosiarek. Kampania zaplanowana do końca bieżącego roku wykorzystuje nie tylko prasę, telewizję, Internet czy outdoor, ale i inne, nietypowe formy przekazu. Umowa o współpracy została podpisana w lutym br. i obejmuje kompleksową obsługę marketingową i PR do końca 2010 roku.

Poprzednie Następne