0 1 0 0 0 4.05.2010Nowi klienci Twenty Four Seven PRAgencja Twenty Four Seven PR pozyskała dwóch nowych klientów: OTTO Polska – obecnie największe i najprężniej rozwijające się polskie biuro pośrednictwa pracy za granicą, oraz MonaVie – producenta popularnego za Zachodzie napoju odżywczego z brazylijskich jagód assai.
0 1 0 0 0 4.05.2010Polacy ufają globalnej sieciWyniki badania European Trusted Brands 2010, przeprowadzonego przez Reader’s Digest, pokazują duże zaufanie Polaków do Internetu. Pod tym względem wyprzedzają nas w Europie jedynie Czesi.
0 1 0 0 0 4.05.2010Orange w przejściach podziemnychSequence Media realizuje kampanie nowych taryf operatora GSM Orange w przejściach podziemnych przy warszawskim Dworcu Centralnym oraz przy budynku GUS.
0 1 0 0 0 4.05.2010Ball Packaging Europe rozpoczyna współpracę z Q&AConsultingJeden z czołowych producentów puszek na świecie – Ball Packaging Europe wybrał do obsługi PR na rynku polskim agencję Q & AConsulting. Działania komunikacyjne na rynku polskim rozpoczną się w maju.
0 2 0 0 0 4.05.2010Stena Line kolejny rok z MediafocusPrzez cały obecny rok Agencja Mediafocus z Gdańska będzie kontynuować współpracę ze Stena Line Polska w zakresie między innymi tworzenia i produkcji reklam outdoorowych, jak również planowania i zakupu tego medium.
0 1 0 0 0 4.05.2010Czwarta odsłona programu punktowego dla mam kupujących w TescoW sieci hipermarketów Tesco po raz czwarty rozpoczyna się program lojalnościowy „Klub Szczęśliwego Maluszka”, przygotowany przez agencję 4Frame. Projekt jest skierowany do mam i został stworzony z myślą o potrzebach najmłodszych – ich prawidłowym rozwoju, odpowiednim żywieniu, pielęgnacji oraz dobrej zabawie.
0 1 0 0 0 4.05.2010Cityboard Media ogłasza konkurs na plakat przekonujący do ekologiiFirma reklamy zewnętrznej zaprasza wszystkie utalentowane plastycznie osoby do udziału w konkursie „Jak logicznie przekonać do ekologii”. Do 20 maja na adres ekoplakat@cityboard.pl można nadsyłać projekty plakatów outdoorowych przekonujących do ekologicznych rozwiązań.
0 1 0 0 0 4.05.2010Branded Training jedną z recept na dochodowośćJak wzmocnić dochodowość firmy – zwłaszcza w trudnych rynkowo czasach? Próbą odpowiedzi na to trudne pytanie był projekt badawczy przeprowadzony na początku 2010 roku przez firmę Executive-Conversation wraz z magazynem „Think Tank”. Badanie, w którym uczestniczyło 532 respondentów, dotyczyło silnych i słabych stron polskich przedsiębiorstw w procesie budowania wysokiej dochodowości poprzez zdolność do zarządzania doświadczeniami klientów. Wyniki wskazały, że wyraźny przyrost dochodowości odnotowały firmy, które realizowały u siebie system szkoleń wspierających pracowników w budowaniu pożądanych doświadczeń klientów, czyli tzw. branded training.
0 1 0 0 0 4.05.2010„Miasto Fotki” – gra społecznościowa dla użytkowników Fotka.pl„Miasto Fotki” to pierwsza w Polsce gra oparta na technologii firmy sMeet, umożliwiająca spotykanie się użytkowników w wirtualnym świecie. Włączenie aplikacji do oferty Fotka.pl ma za zadanie poszerzenie zakresu rozrywki w serwisie.
1 1 0 0 0 4.05.2010o.b. ProComfort swobodnie i na luziePod hasłem „Bądź na luzie, żyj na maksa” rozpoczęła się nowa kampania tamponów o.b. ProComfort, przygotowana przez Lowe GGK Warszawa.