0 1 0 0 0 8.09.2010ING Życie z „Ogrodem Nadziei”ING Życie rozpoczęło współpracę z fundacją psychoonkologii „Ogród Nadziei”. Na aukcję charytatywną „Ziarno Sztuki – ogród Nadziei”, organizowaną przez fundację po raz piąty 25 listopada 2010 roku w Muzeum Narodowym w Warszawie, firma przekaże manekiny pomalowane przez znanych polskich artystów plastyków oraz gwiazdy ekranu.
0 1 0 0 0 8.09.2010Aetka wybrała agencję PRAetka Communication Center rozpoczęła współpracę z agencją public relations Yasna. Agencja będzie odpowiedzialna za media relations firmy oraz wsparcie kampanii promocyjnych i eventów organizowanych przez klienta.
0 1 0 0 0 8.09.2010Fitella Diet sponsorem programu „Top Model. Zostań Modelką”Fitella Diet wspiera polskie dziewczyny w drodze do międzynarodowej kariery w programie „Top Model. Zostań Modelką”, gdzie główną nagrodą jest między innymi możliwość podpisania kontraktu z międzynarodową agencją modelek oraz firmą kosmetyczną.
0 1 0 0 0 8.09.2010Sugar & Spice z BerndsonemAgencja Sugar & Spice Public Relations rozpoczęła pracę dla firmy szkoleniowej Berndson. Sugar & Spice zajmie się stworzeniem strategii komunikacyjnej, media relations, promocją ekspertów firmy, organizacją eventów i konferencji prasowych.
0 1 0 0 0 8.09.2010Karta Klienta Galerii Sfera – program multipartnerski w Bielsku-BiałejBielska Galeria Sfera wprowadziła Kartę Klienta – program multipartnerski. Program ten daje wspólne korzyści klientom, galerii (operatorowi) oraz partnerom (najemcom).
0 1 0 0 0 8.09.2010Konferencja „Marketing instytucji naukowych i badawczych”W dniach 17–18 listopada odbędzie się w Warszawie konferencja „Marketing instytucji naukowych i badawczych”. Jej podstawowym celem jest stworzenie forum wymiany doświadczeń, wyników badań, idei i koncepcji, które będą rozwijane w przyszłości, a także dyskusji między naukowcami, badaczami oraz praktykami w zakresie marketingu instytucji naukowych i badawczych.
0 1 0 0 0 8.09.2010Velux sponsorem tytularnym Ligi Mistrzów piłkarzy ręcznychPrzez najbliższe trzy lata najważniejszy klubowy turniej piłki ręcznej w Europie będzie nosił nazwę Velux EHF Men’s Champions League.
0 1 0 0 3 8.09.2010Urodzinowa promocja Payback15 września rusza największa w historii Payback promocja - „5 razy więcej punktów”. Z okazji pierwszych urodzin programu na polskim rynku uczestnicy będą mogli zbierać rekordową liczbę punktów u 13 partnerów jednocześnie i szybciej wymienić je na wymarzone nagrody w Payback.
0 1 0 0 0 8.09.2010Don’t Worry wygrała przetargAgencja Don't Worry Norberta Kabaczyńskiego wygrała przetarg na launch nowych produktów marek De’Longhi i Kenwood.
0 1 0 0 0 8.09.2010Warsztaty „Marketing kobiecy” w dniach 23–24 września w WarszawieKobiety bezsprzecznie stanowią najsilniejszą grupę na rynku konsumentów. Są również najlepszymi liderkami opinii, a ich konsumencki potencjał stanowi największą szansę dla rozwoju współczesnego biznesu. Jak i o czym myślą kobiety? Jak kupują? Co przyciąga ich uwagę? Jak podejmują decyzje? Czym kobieca percepcja i sposób przetwarzania informacji różnią się od męskiego postrzegania? Na te i na wiele innych pytań odpowiedzą podczas dwudniowych warsztatów najlepsi eksperci na polskim rynku – wybitni specjaliści w dziedzinie skutecznej komunikacji marketingowej do kobiet.