1 1 0 0 0 6.09.2010Link4 szyje na miarę – nowa kampania„Idealnie dopasowane ubezpieczenie” – takie jest przesłanie najnowszej kampanii Link4. Przekaz reklamowy skupiony jest na podkreśleniu, że ubezpieczenia w Link4 odpowiadają potrzebom klientów. Emisja spotów, przygotowanych przez Gruppę Ogilvy66, rozpoczęła się 6 września.
1 1 0 0 0 6.09.2010Mix Electronics kontynuuje kampanię spotową w TV (wideo)Rozpoczęła się właśnie kolejna, dwutygodniowa odsłona kampanii spotowej sieci Mix Electronics, jednego z największych ogólnopolskich dystrybutorów elektroniki użytkowej. To już drugie telewizyjne wejście reklamowe spółki, będące kontynuacją platformy komunikacyjnej zapoczątkowanej przez spot „Imaginarium – rycerze”, emitowany w połowie czerwca 2010 r.
1 1 0 0 0 6.09.2010Opus B po męsku z marką Permen (video)Agencja reklamowa Opus B przygotowała najnowszą kampanię reklamową dla preparatu Permen, marki należącej do spółki Walmark.
1 1 0 0 0 6.09.2010Cyfra + odświeża wizerunekRozpoczęła się nowa kampania wizerunkowa Cyfry+, której celem jest wzmocnienie i odświeżenie wizerunku platformy. Telewizyjna kampania „Odczuj każdy szczegół świata” przedstawia platformę o najbogatszej ofercie programowej, podkreśla jej najwyższą jakość i unikatowość.
1 1 0 0 0 6.09.2010Nowa kampania NPlayWłaśnie ruszyła kampania reklamowa NPlay, lubelskiego operatora cyfrowego oferującego usługi teleinformatyczne. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Cumulus.
0 1 0 0 0 6.09.2010 ARTYKUŁ SPONSOROWANYStudiuj u najlepszych w krajuStudia podyplomowe to inwestycja we własny potencjał intelektualny, uzupełnienie wiedzy i kwalifikacji zdobytych podczas studiów wyższych czy dotychczasowej pracy zawodowej.
0 1 0 0 0 6.09.2010Praktyczna analiza danych w marketingu i badaniach rynkuW dniach 29–30 września w Wieliczce odbędzie się konferencja „Praktyczna analiza danych w marketingu i badaniach rynku” organizowana przez StatSoft. Skierowana jest do pracowników firm badawczych lub działów marketingu firm zainteresowanych praktycznymi aspektami analiz marketingowych, a w szczególności wykorzystaniem technik data mining, badaniem satysfakcji i lojalności klientów, badaniami ankietowymi, skoringiem marketingowym, CRM analitycznym itp. Marketing przy Kawie objął patronatem tę konferencję.
0 1 0 0 0 4.09.2010Rynek usług pocztowych w Polsce 2010 – honorowy patronat Prezesa UKEPrezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej Anna Streżyńska objęła honorowy patronat nad VI edycją konferencji „Rynek usług pocztowych w Polsce 2010”. Konferencja jest największym i najbardziej prestiżowym wydarzeniem dla sektora pocztowego, kurierskiego oraz marketingu bezpośredniego w Polsce.
0 1 0 0 0 3.09.2010Reebok zachęca panie do bieganiaReebok został partnerem programu Women's Run, mającego na celu promocję biegania wśród kobiet. Pierwsze spotkania biegowe dla pań odbyły się na terenie warszawskiej Woli.
0 1 0 0 0 3.09.2010Clear Channel Poland odpowiada na zarzuty PKPMateriał prasowy z 2 września br. opublikowany przez PKP SA zawiera szereg nieprawdziwych informacji. Clear Channel Poland na podstawie faktów i dokumentów źródłowych przedstawia oficjalne stanowisko firmy.