0 2 0 22.12.2010W tym roku stać nas na mniej karpi – obliczyli specjaliści Money.plOpracowano już nowy świąteczny indeks portalu Money.pl. Stać nas na o 14 karpi mniej niż rok temu. Na żywe choinki wydamy jednak 300 mln zł. Na prezenty natomiast aż 9,6 mld zł.
0 1 0 22.12.20103M wybiera agencję Euro RCSG 4DAgencja Euro RSCG 4D zajmie się strategiczno-kreatywną obsługą marek: Prima, Scotch-Brite, Viscoplast i Nexcare, które znajdują się w portfolio koncernu 3M. Agencja została wybrana w wyniku przetargu.
1 1 0 22.12.2010Uratuj Świętego Mikołaja! Interaktywne wideo „Jingle Bears” od TequilaPolskaŚwięty Mikołaj istnieje i zmierza do nas z prezentami. Niestety, na swojej drodze spotyka wielką, białą, krwiożerczą bestię, która za nic ma grudniowe zwyczaje ludzi. Niedźwiedź polarny, bo o nim mowa (ksywa „Snowball”), zaczyna pościg za Świętym… Ta historia to temat interaktywnego wideo pt. „Jingle Bears”, przygotowanego przez TequilaPolska na Święta.
0 1 0 22.12.2010Najlepsze raporty społeczne 2010 roku wybraneZnamy już laureatów czwartej edycji konkursu „Raporty Społeczne”, w ramach którego nagradzane są najlepiej sporządzone raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce.
0 1 0 22.12.2010Rośnie nakład „Hiro Free”Od lutego 2011 r. nakład „Hiro Free”, bezpłatnego miesięcznika o kulturze zwiększy się do 120 tys. egzemplarzy (dotychczas wynosił 60 tys. egz.).
1 1 0 22.12.2010Nowy spot kampanii „Prowadzę – jestem trzeźwy” (wideo)Zakończyły się zdjęcia do najnowszego spotu kampanii „Prowadzę – jestem trzeźwy”. Scenariusz nawiązuje do nowego hasła „Trzeźwość bez granic" widocznego na billboardach, autobusach i innych nośnikach reklamy.
0 1 0 22.12.2010Stanowisko Zarządu Internet Group SA wobec obecnej sytuacji SpółkiZarząd Internet Group SA informuje, iż prowadzi w dalszym ciągu rozmowy z BRE Bank SA w sprawie restrukturyzacji finansowej Grupy Kapitałowej. List intencyjny, zawarty z LST Capital SA w przedmiocie restrukturyzacji aktywów związanych z projektami internetowymi, pozostaje w mocy. Koncepcja wydzielenia do dwóch spółek wprowadzonych przez inwestorów aktywów Internet Group związanych z działalnością call center oraz działalnością internetową pozostaje aktualna.
0 1 1 21.12.2010Piwo bez papierosów też może byćCzy wprowadzony 15 listopada we wszystkich lokalach gastronomicznych zakaz palenia tytoniu wpłynie na zwyczaje związane z wychodzeniem do lokali? Według 80 proc. dorosłych Polaków nic się nie zmieni – wynika z badania przeprowadzonego przez firmę badawczą Ipsos na zlecenie Grupy Żywiec. 5 proc. respondentów twierdzi, że będzie chodziło częściej, 7 proc. – rzadziej, a 8 proc. pozostaje niezdecydowanych.
0 2 1 21.12.2010Internauci rekomendują, ale nie kupują w serwisach społecznościowychSerwisy społecznościowe to już nie tylko miejsce nawiązywania i podtrzymywania kontaktów ze znajomymi – to również istotny kanał komunikacji firmy z klientami. Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez firmę Gemius SA na potrzeby raportu SocialmediaStandard 2010, co trzeci użytkownik serwisów społecznościowych w Polsce skorzystał z opcji zostania fanem marki lub firmy.
0 4 0 21.12.2010Domowe czy kupne?Tuż przed Bożym Narodzeniem agencja badawcza Millward Brown SMG/KRC postanowiła sprawdzić, czy Polacy sami przygotowują świąteczne dania. Pytano o trzy najpopularniejsze świąteczne potrawy: pierogi, śledzia i karpia.