0 1 0 0 0 23.08.2010Kampania promocyjna VobisOd połowy sierpnia do końca września potrwa kampania reklamowa sklepu Vobis, pod hasłem „Pierwszy w klasie”.
0 1 0 0 0 23.08.2010Trzeźwość na autobusieDziś na ulice miast wyjechały pierwsze autobusy wykorzystane w kampanii społecznej „Prowadzę – jestem trzeźwy” z nowym przesłaniem „Trzeźwość bez granic”. Pojazdy kursują już po Warszawie, Krakowie, Lublinie. W najbliższych dniach kampania autobusowa rozpocznie się m.in. w Katowicach, Wrocławiu, Toruniu, Tychach, Rybniku, Bielsku-Białej i Gliwicach.
0 2 0 0 2 23.08.2010Anamorficzny katalogRozpoczęła się kampania promocyjna nowego katalogu Ikei. W stolicy Małopolski sięgnięto po niespotykaną jeszcze w Polsce metodę, jaką jest malarstwo anamorficzne – grafika 3D.
0 1 0 0 0 23.08.2010Bój o wiarygodność badań internetowych – pierwsze wnioski„Innowacyjne metody poprawy jakości badań prowadzonych przez Internet” to nazwa projektu realizowanego przez firmę badawczą Gemius SA w ramach przedsięwzięcia IniTech. Celem prac, dofinansowywanych przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, jest stworzenie nowych rozwiązań poprawiających jakość prób zbieranych w badaniach online. Zdefiniowanie czynników skłaniających respondentów do wypełniania ankiet badawczych, porównanie metod redukcji skrzywienia zebranych prób oraz opracowanie nowych rozwiązań poprawiających ich jakość – to główne cele przedsięwzięcia.
0 2 0 0 1 23.08.2010Polski internauta wpatrzony w telewizorMimo zapowiadanego zewsząd rychłego końca telewizji, aż 78 proc. polskich internautów deklaruje, że ją ogląda. Najczęściej oglądanym przez nich serialem jest „Dr House” – wynika z badania przeprowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia na Epanel.pl.
2 1 0 0 0 23.08.2010Pralka i piekarnik wzmacniają wizerunek markiW trzecim kwartale br. marka Mastercook rozpocznie nową kampanię reklamową. W przygotowanych spotach pod hasłem „Dobrze mieć w domu mistrza, a jeszcze lepiej dwóch”, zaprezentowane zostaną: piekarnik, który sam rozpoznaje potrawę, oraz pralka, która „błyskawicznie dopiera do czysta”.
0 1 0 0 0 20.08.2010Jesienna kampania reklamowa MTV PolskaZ początkiem września startuje kampania reklamowa promująca jesienną ramówkę stacji MTV Polska. Kampania będzie promować nowe wieczorne pasmo emitowane w niedziele, a zatytułowane „Złanocka”. W jego ramach widzowie zobaczą m.in. kontynuację hitu wiosennej ramówki MTV – „Ekipa z New Jersey 2” oraz nowy serial komediowy – „Udręki młodego Bergera”.
0 1 0 0 0 20.08.2010Festiwal Makaronów w Pizza HutW Pizza Hut rozpoczęła się promocja Festiwal Makaronów. To okazja, by poznać wszystkie smaki makaronowych potraw z bogatego menu restauracji. Płacąc jedynie 22 zł, można do woli bawić się smakami kuchni śródziemnomorskiej, ponieważ po każdej skończonej porcji dania z makaronem dostaniemy kolejną i… jeszcze jedną.
0 1 0 0 0 20.08.2010Sanitec Koło rozpoczyna współpracę z ToolboksemFirma Koło, część międzynarodowego koncernu Sanitec, lidera branży ceramiki łazienkowej, zatrudniła agencję Toolbox Creative Communications do opieki nad swoim wizerunkiem. Współpraca obejmuje szeroko zakrojone działania PR, działania CSR spółki oraz aktywność w social media. Agencja zajmie się także promowaniem ekspertów firmy Koło, istniejących linii produktowych oraz wprowadzaniem na rynek nowości marek Koło, Keramag i Koralle.
0 1 0 0 0 20.08.2010CAM Media i ATMA dla Forum Ekonomicznego w KrynicyWojewództwo Małopolskie ogłosiło wyniki przetargu na kompleksową obsługę podczas jubileuszowego, XX Forum Ekonomicznego w Krynicy, którego jest głównym partnerem. Zwycięzcą została Spółka CAM Media oraz ATMA.