Espresso

23 sierpnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.08.2010

Bój o wiarygodność badań internetowych – pierwsze wnioski

„Innowacyjne metody poprawy jakości badań prowadzonych przez Internet” to nazwa projektu realizowanego przez firmę badawczą Gemius SA w ramach przedsięwzięcia IniTech. Celem prac, dofinansowywanych przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, jest stworzenie nowych rozwiązań poprawiających jakość prób zbieranych w badaniach online. Zdefiniowanie czynników skłaniających respondentów do wypełniania ankiet badawczych, porównanie metod redukcji skrzywienia zebranych prób oraz opracowanie nowych rozwiązań poprawiających ich jakość – to główne cele przedsięwzięcia.

20 sierpnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.08.2010

Sanitec Koło rozpoczyna współpracę z Toolboksem

Firma Koło, część międzynarodowego koncernu Sanitec, lidera branży ceramiki łazienkowej, zatrudniła agencję Toolbox Creative Communications do opieki nad swoim wizerunkiem. Współpraca obejmuje szeroko zakrojone działania PR, działania CSR spółki oraz aktywność w social media. Agencja zajmie się także promowaniem ekspertów firmy Koło, istniejących linii produktowych oraz wprowadzaniem na rynek nowości marek Koło, Keramag i Koralle.

Poprzednie Następne