0 2 0 0 0 16.09.2010Hołowczyc a la Bond w kampanii zegarków AtlanticDo wizerunku agenta 007 odwołali się twórcy aranżacji sesji zdjęciowej do kampanii zegarków marki Atlantic na rok 2010/2011. Sesja została zrealizowana przez jednego z najlepszych polskich fotografów świata mody, Jacka Porembę. Przed obiektywem stanął kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc.
1 1 0 0 0 16.09.2010Największą polską kampanię chipsów Lay’s kreuje BBDO WarszawaAgencja BBDO Warszawa jest odpowiedzialna za kreację ATL i BTL do największej jak dotąd kampanii reklamowej marki chipsów Lay’s w Polsce.
0 2 0 0 0 16.09.2010Kampania otwarcia nowych sklepów TchiboZgodnie ze swą strategią rozwoju firma Tchibo w lipcu i sierpniu br. otworzyła kolejne sklepy – w Parku Handlowym Auchan Bielany we Wrocławiu i w warszawskim Centrum Handlowym Arkadia. Wydarzeniom tym towarzyszyła kampania promocyjna w galeriach handlowych.
0 1 0 0 0 15.09.2010Spalaj kalorie, a nie benzynęW dniach 16-22 września z inicjatywy Komisji Europejskiej tysiące europejskich miast wprowadza ulepszenia związane z funkcjonowaniem transportu miejskiego oraz udogodnienia dla rowerzystów i pieszych. W Polsce wydarzenia te będą organizowane w ramach kampanii „Na krótkie dystanse wybierz inne ogumienie. Oszczędź sobie i środowisku. Spalaj kalorię, a nie benzynę”.
0 1 0 0 0 15.09.2010Balony promują Centrum Konferencyjne Adgar PlazaKampania marketingowa warszawskiego Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza, „Ideas are born here” (Tu rodzą się pomysły) rozpoczęła się 13 września 2010 r. Celem akcji jest rozpowszechnienie w stolicy informacji na temat Centrum Konferencyjnego Adgar Plaza, które mieści się w dzielnicy biznesowej na Mokotowie. Po raz pierwszy w Polsce marketing partyzancki jest wykorzystywany do promocji tego rodzaju usług.
0 1 0 0 0 15.09.2010Vision Group dla GlaxoSmithKlineAgencja Vision Group podjęła współpracę z firmą GlaxoSmithKline, obejmującą PR produktowy dla szczepionek GSK. Agencja realizuje działania public relations dla produktów szczepionkowych przeciwko wirusowi HPV, zakażeniom rotawirusowym i pneumokokowym oraz dla szczepionek skojarzonych.
0 1 0 0 0 15.09.2010Multikino, jedyna sieć kinowa w Polsce z całkowicie cyfrową technologiąW Multikinie, od października, nie zobaczymy już reklam wyświetlanych z taśmy 35mm – pojawiła się era kina cyfrowego, gdzie obraz i dźwięk emitowany jest z kinowych projektorów cyfrowych lub projektorów multimedialnych o wysokiej rozdzielczości. Dla rynku reklamy kinowej oznacza to prawdziwy przełom. Używana od ponad 100 lat taśma 35mm staje się powoli historią.
0 1 0 0 0 15.09.2010Advertiva dla Antalis PolandAgencja Reklamowa Advertiva rozpoczęła współpracę z firmą Antalis Poland przy opracowaniu programu lojalnościowego EasyOffice, a także przy przeprojektowaniu platformy zakupowej dla kontrahentów firmy.
0 1 0 0 0 15.09.2010Pięć światowych medali dla pięciu wódek CEDCAbsolwent, Soplica, Żubrówka, Parliament i Green Mark – wytwarzane przez CEDC – największego producenta wódki na świecie, zostały uhonorowane medalami na tegorocznym International Wine and Spirits Competition, który zgromadził zgłoszenia z 80 ponad krajów.
0 1 0 0 0 15.09.2010Nowe narzędzie dla agencji PRAgencja Consulting Concept wprowadza na rynek ComReady, usługę opracowaną specjalnie pod kątem agencji PR. To profesjonalne badanie wraz z gotowym materiałem dla prasy: kluczowymi komunikatami bądź informacją prasową.