0 1 0 0 0 15.09.2010Mazda6 odsłania swoje nowe oblicze z iPadem1 października wystartuje kampania reklamowa nowej Mazdy6, realizowana przez dom mediowy Mindshare wspólnie z wydawnictwem Axel Springer Polska, z wykorzystaniem interaktywnych aplikacji na iPada.
0 1 0 0 0 14.09.2010Anna Jagodzińska twarzą YESAnia Jagodzińska, gwiazda wybiegów światowych projektantów mody, jedyna jak dotąd Polka, która zagościła na okładce amerykańskiego wydania „Vouge”, podjęła współpracę wizerunkową z marką biżuterii YES.
1 1 0 0 0 14.09.2010Bielenda po raz pierwszy promuje się w telewizjiZ początkiem września rozpoczęła się pierwsza kampania telewizyjna firmy Bielenda, producenta kosmetyków. Celem działań jest budowanie świadomości marki i kreowanie jej pozytywnego wizerunku.
0 1 0 0 0 14.09.2010Drugie urodziny programu A|ClubA|Club, globalny program lojalnościowy grupy hotelowej Accor, świętuje swoje drugie urodziny. Od września 2008 r. przystąpiło do niego na całym świecie już prawie 5 mln osób. Teraz na klubowiczów i wszystkich, którzy zdecydują się dołączyć do programu, czekają urodzinowe atrakcje.
0 1 0 0 0 14.09.2010Reckitt Benckiser wybiera Euro RSCG SensorsAgencja Euro RSCG Sensors odpowiada za komunikacyjne wprowadzenie na polski rynek marki Dettol – nowej rodziny antybakteryjnych produktów Reckitt Benckiser.
0 1 0 0 0 14.09.2010Akcja społeczna „Reklamo, oddaj krew!”Od 4 października do 29 października trwać będzie akcja skierowana do wszystkich firm związanych z branżą reklamową. Jej celem jest uzupełnienie uszczuplonych po okresie urlopowym rezerw krwi w szpitalach.
0 1 0 0 0 14.09.2010Grupa Adweb partnerem Employer Branding InstituteAgencja Marketingu Zintegrowanego Grupa Adweb została partnerem Employer Branding Institute – organizacji, która ma popularyzować pojęcie employer brandingu w Polsce oraz szkolić przyszłych specjalistów w tej dziedzinie
0 1 0 0 0 14.09.2010Agencja IQ Marketing zmienia swoje pozycjonowanieAgencja IQ Marketing stworzyła w ramach swoich struktur kilka podmiotów oferujących usługi w kluczowych obszarach marketingu – ATL, BTL, on-line i experiential marketing.
0 1 0 0 0 14.09.2010MS Services stawia na shopper marketingW drugiej połowie września spółka MS Services zaprezentuje swój nowy brand – MS Connect, który będzie świadczyć wyspecjalizowane usługi trade i shopper marketingowe.
0 1 0 0 0 14.09.2010Energia Zachód rozpoczęła współpracę z Q&AConsultingSpółka Energia Zachód, mająca koncesję na poszukiwanie i rozpoznanie złóż ropy naftowej i gazu ziemnego w obszarze „Poznań Wschód”, wybrała do obsługi PR agencję Q&AConsulting.