0 3 0 0 0 20.09.2010Jesienna kampania reklamowa Europejskiego Funduszu Leasingowego20 września rozpoczyna się nowa kampania EFL, skierowana jest zarówno do obecnych klientów, jak i przedsiębiorców, którzy dotychczas z leasingu nie korzystali. Leasing, obok kredytu inwestycyjnego, jest obecnie najpopularniejszym sposobem finansowania inwestycji.
0 1 0 0 0 20.09.2010Hand Made Flow po raz kolejny dla Mix ElectronicsAgencja interaktywna Hand Made Flow po raz kolejny wsparła kreacyjnie i produkcyjnie komunikację marketingową sieci sklepów Mix Electronics. Akcja promocyjna związana była z najnowszym spotem telewizyjnym przygotowanym przez agencję matkę – Hand Made.
0 1 0 0 0 20.09.2010„Metafora w marketingu” Geralda Zaltmana już niedługo na rynkuDlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem? Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb? Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie uczuć i myśli klientów. „Metafora w marketingu” to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań.
0 1 0 0 0 20.09.2010Nowe otwarcie Stowarzyszenia Branży EventowejPodczas II Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów „Event” (7–8 października 2010 r., MT Polska) nastąpi oficjalna prezentacja misji Stowarzyszenia Branży Eventowej. Zmiany dotyczą nie tylko składu Zarządu, ale przede wszystkim organizacji działań oraz wizerunku. Zostały także wytyczone konkretne cele oraz kierunek, w którym SBE zamierza podążać.
0 1 0 0 0 20.09.2010„Rusz głową” – wspólna akcja blogerów i Banku Zachodniego WBKCzwórka blogerów – Natalia Hatalska, Maciej Budzich, Jacek Gadzinowski i Mirek Połyniak – rozpoczyna dziś wspólną akcję promującą ideę crowdsourcingu. Akcji patronuje Bank Zachodni WBK.
0 1 0 0 0 20.09.2010Skuteczna Reklama w Internecie – cykl szkoleń Marketing OnlineNa cykl składają się cztery jednodniowe szkolenia z zakresu rożnych bloków tematycznych. Całościowo zapewniają one kompleksową wiedzę na temat reklamy internetowej. Głównym celem przedsięwzięcia jest przybliżenie przedsiębiorcom i osobom odpowiedzialnym za promocję zagadnień związanych z marketingiem w wyszukiwarkach. Szkolenia mają za zadanie wskazać ich uczestnikom, jak świadomie podejmować działania reklamowe oraz efektywnie je optymalizować.
1 1 0 0 0 20.09.2010IQ Marketing dla marki DoveUnilever rozpoczyna kolejną edycję Akademii Prawdziwego Piękna Dove. W jej ramach organizowana jest promocja konsumencka „Weekend relaksu z Dove”. Autorem jej kreacji oraz realizatorem jest agencja IQ Marketing.
2 1 0 0 0 20.09.2010„Brałeś? Nie jedź!…” – konkurs pomysłów na bezpieczny powrót z imprezy (wideo)Od 28 lipca br. trwa II odsłona akcji „Brałeś? Nie jedź! Po alkoholu i narkotykach rozum wysiada!”, promującej odpowiedzialne zachowania wśród młodzieży.
0 1 0 0 0 18.09.2010„Nieprzyzwoicie dobre ceny” z S4Agencja Reklamowa S4 przygotowała nową, ogólnopolską kampanię reklamową dla Honda Poland, promującą Hondę Civic 5D i Hondę City. Akcja „Nieprzyzwoicie dobre ceny” rozpoczęła się 13 września i potrwa do końca października.
0 1 0 0 0 18.09.2010Knoppers nagradza osoby, które znajdują czas na chwilę wytchnienia15 września rozpoczęła się nowa, internetowa akcja promocyjna marki Knoppers „Znajdź czas na chwilę wytchnienia”. Wszyscy, którzy taką chwilę znajdą, zyskają szansę na atrakcyjne nagrody.