0 1 0 0 0 16.09.2010Nowość w ofercie Grupy Radiowej Time – lokalne pakiety reklamoweGrupa Radiowa Time wprowadza do oferty handlowej lokalne pakiety reklamowe. Portfolio grupy zostanie wzbogacone o osiem nowych propozycji: Time Warszawa, Time Kraków, Time Toruń, Time Łódź, Time Wrocław, Time Rzeszów, Time Szczecin, Time Koszalin.
0 1 0 0 0 16.09.2010„Mazury Cud Natury” najlepszym hasłem promocyjnym po raz drugiNa zlecenie dziennika „Rzeczpospolita” GFK Polonia zapytała Polaków, które hasła najbardziej zachęciłyby ich do wizyty w danym mieście czy regionie. Spośród kilkudziesięciu propozycji bezapelacyjnie i drugi raz z rzędu wygrało hasło „Mazury Cud Natury”.
0 1 0 0 0 16.09.2010Jak sklepy internetowe zwiększają sprzedaż?Sklepy internetowe korzystają z coraz bardziej zaawansowanych metod zwiększania sprzedaży swoich produktów. Nie wystarczy już bogaty wybór, tania przesyłka oraz kompleksowa obsługa. Standardem staje się obecność na portalach społecznościowych, personalizacja oferty oraz e-merchandising.
0 1 0 0 0 16.09.2010Carlsberg Polska i Jeronimo Martins prowadzą wspólną akcję ekologicznąJuż w najbliższą sobotę i niedzielę, 18 i 19 września, w wybranych sklepach sieci handlowej Biedronka prowadzona będzie akcja „Pielęgnujemy EKOzwyczaje”. W zamian za dostarczenie dziesięciu opakowań szklanych będzie można otrzymać sadzonkę rośliny doniczkowej. Cel działania to podnoszenie społecznej świadomości w zakresie segregacji opakowań szklanych i recyklingu.
1 1 0 0 0 16.09.2010Kampania „Czysty Białystok”18 września rozpoczyna się dwutygodniowa akcja edukacyjna zainicjowana przez UM w Białymstoku, której cel to podniesienie higieny i estetyki białostockich ulic, parków i budynków.
0 1 0 0 0 16.09.2010 ARTYKUŁ SPONSOROWANY„Psychologia reklamy” – studia dla głodnych praktyki reklamyTrwa rekrutacja słuchaczy do V edycji studiów podyplomowych działających pod skrzydłami Publicis i Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
0 1 0 0 0 16.09.2010Don’t Worry pracuje dla marki CorsinelliAgencja Don’t Worry Norberta Kabaczyńskiego odpowiada za działania związane z wprowadzeniem nowej, ekskluzywnej marki Corsinelli na polski rynek. Don’t Worry zwyciężyła w przetargu ofert.
0 2 0 0 0 16.09.2010Hołowczyc a la Bond w kampanii zegarków AtlanticDo wizerunku agenta 007 odwołali się twórcy aranżacji sesji zdjęciowej do kampanii zegarków marki Atlantic na rok 2010/2011. Sesja została zrealizowana przez jednego z najlepszych polskich fotografów świata mody, Jacka Porembę. Przed obiektywem stanął kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc.
1 1 0 0 0 16.09.2010Największą polską kampanię chipsów Lay’s kreuje BBDO WarszawaAgencja BBDO Warszawa jest odpowiedzialna za kreację ATL i BTL do największej jak dotąd kampanii reklamowej marki chipsów Lay’s w Polsce.
0 2 0 0 0 16.09.2010Kampania otwarcia nowych sklepów TchiboZgodnie ze swą strategią rozwoju firma Tchibo w lipcu i sierpniu br. otworzyła kolejne sklepy – w Parku Handlowym Auchan Bielany we Wrocławiu i w warszawskim Centrum Handlowym Arkadia. Wydarzeniom tym towarzyszyła kampania promocyjna w galeriach handlowych.