„Metafora w marketingu” Geralda Zaltmana już niedługo na rynku
  • 0
  • 1
20.09.2010

„Metafora w marketingu” Geralda Zaltmana już niedługo na rynku

Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem? Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb? Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie uczuć i myśli klientów. „Metafora w marketingu” to przełomowa praca, która wyjaśnia uniwersalne motywy ludzkich zachowań.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 września 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.09.2010

Skuteczna Reklama w Internecie – cykl szkoleń Marketing Online

Na cykl składają się cztery jednodniowe szkolenia z zakresu rożnych bloków tematycznych. Całościowo zapewniają one kompleksową wiedzę na temat reklamy internetowej. Głównym celem przedsięwzięcia jest przybliżenie przedsiębiorcom i osobom odpowiedzialnym za promocję zagadnień związanych z marketingiem w wyszukiwarkach. Szkolenia mają za zadanie wskazać ich uczestnikom, jak świadomie podejmować działania reklamowe oraz efektywnie je optymalizować.