0 1 0 0 0 6.10.2010Europa stawia na szklane opakowaniaWyniki badania zrealizowanego przez TNS na zlecenie FEVE (The European Container Glass Federation) w sierpniu br. dowodzą, że zdecydowana większość (88%) konsumentów w Europie chętniej wybiera produkty spożywcze w szkle niż w innych opakowaniach. Swój wybór respondenci argumentowali tym, że ich zdaniem opakowania szklane są zdrowsze.
1 1 0 0 1 5.10.2010Zintegrowana kampania Tchibo w Polsce i nie tylkoNa początku października rozpoczyna się zintegrowana kampania promująca koncept biznesowy sklepów Tchibo. Jej strategię i kreację przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa.
0 1 0 0 0 5.10.2010Systemy Bannergear w PolsceNa rynek polski wkraczają opatentowane systemy reklamy zewnętrznej umożliwiające bardzo szybką wymianę grafiki.
0 1 0 0 0 5.10.2010Launch globalnej marki IT w PolsceCiber, międzynarodowa firma z branży usług IT, otwiera swój oddział w Polsce (Poznań). Związany z tym event inauguracyjny odbędzie się 13 października. Koncepcję wprowadzenia marki do Polski opracowała agencja Fresh Brand Design.
0 1 0 0 0 5.10.2010VanguardPR ponownie dla ZnakuAgencja VanguardPR (część Grupy Adweb) kontynuuje współpracę z Wydawnictwem Znak. W ramach nowej umowy agencja odpowiedzialna będzie za internetową promocję książki Małgorzaty Budzyńskiej „Ala Makota”.
0 1 0 0 0 5.10.2010Autentika i Divante łączą siłyAgencja interaktywna Autentika oraz firma Divante specjalizująca się w dziedzinie e-commerce nawiązują ścisłą współpracę. Jej celem jest poszerzenie oferty obu firm o dodatkowe kompetencje i możliwość obsługi złożonych projektów.
0 1 0 0 0 5.10.2010„Jesteś w centrum uwagi” – pierwsza globalna kampania AvivyW Warszawie, Londynie, Paryżu i Singapurze rozpoczyna się dziś globalna kampania grupy Aviva. Jej bohaterami są klienci i pracownicy spółki, a także inne osoby, które zdecydują się pokazać swe twarze na znanych budynkach wielkich miast. Akcja ma także wymiar społeczny: Aviva pomaga dzieciom ulicy i tworzy międzynarodową grupę ekspertów.
0 1 0 0 0 5.10.2010Ruszyła akcja „Reklamo, oddaj krew!”Wystartowała pierwsza w Polsce społeczna kampania dedykowana branży reklamowej. Od 4 października do końca miesiąca można oddawać krew i rejestrować się na stronie www.reklamooddajkrew.pl. Akcja skierowana jest do firm z branży reklamowej: agencji, domów mediowych, mediów branżowych.
1 1 0 0 0 5.10.2010Joanna w tym roku z „Tańcem z Gwiazdami”Laboratorium Kosmetyczne Joanna będzie sponsorem „Tańca z gwiazdami” .
0 1 0 0 0 4.10.2010Konkurs na projekt newsletteraFirma Inis organizuje konkurs na najlepiej zaprojektowany szablon newslettera pod nazwą „Zaprojektuj szablon newslettera i wygraj iPada”. Konkurs rozpoczyna się 4 października, a zgłoszenia przyjmowane są on-line do 4 listopada. Zwycięzców poznamy 22 listopada.