Zintegrowana kampania Tchibo w Polsce i nie tylko
  • 1
  • 1
5.10.2010

Zintegrowana kampania Tchibo w Polsce i nie tylko

Na początku października rozpoczyna się zintegrowana kampania promująca koncept biznesowy sklepów Tchibo. Jej strategię i kreację przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Alienka

14 lat temu

lepiej skupcie się na kawie ;)

Jak to zwykła mawiać moja nauczycielka biologii "jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego". To samo można powiedzieć o firmach, które zaniechały specjalizacji na rzecz "wszechstronności", co niestety bardzo szkodzi marce. Moja mama dostała w prezencie ślubnym ekspres do kawy firmy Tchibo. Zepsuł się po jednym użyciu (woda zaczęła wyciekać w okolicach kabla, co nie skończyło się tragicznie tylko dlatego, że sprzęt odłączono od prądu). Kiedy wybrała się z nim do naprawy, okazało się, że nie dość, że firma musi go wysłać za granicę (co potrwa ponad pół miesiąca), to w dodatku cała seria innych ekspresów została całkowicie wycofana z obrotu, ponieważ za często się psuły. Czy tak wygląda godna zaufania firma? Kawę robią pyszną. I niech zostaną przy tym, zamiast rozdrabniać się na skarpetki, staniki i serwisy do kawy.

Pozdrawiam

http://alienka.wordpress.com/

5 października 2010