0 1 0 0 0 28.10.2010Litera PR dla Lisa FerreraAgencja Litera PR rozpoczyna pracę na rzecz Lisa Ferrera – sieci salonów mody ślubnej w Polsce.
0 1 0 0 0 28.10.2010Przekształcenie oraz zmiana CI w CodemediaCodemedia została przekształcona ze spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w spółkę akcyjną. Firma w krótkim okresie czasu zdobyła mocną pozycję w obszarze planowania mediów i działań direct response w Internecie i notuje ciągły wzrost przychodów.
0 1 0 0 0 28.10.2010Ogólnopolskie Forum Redaktorów Biuletynów Firmowych Tuba 2010Warsztaty, organizowane przez agencję Sarto Public Relations, odbędą się 18 i 19 listopada 2010 r. w Zakopanem. Ogólnopolskie Forum Redaktorów Biuletynów Firmowych skierowane jest do osób odpowiedzialnych za tworzenie i redagowanie biuletynów firmowych, menedżerów ds. marketingu i public relations oraz specjalistów ds. komunikacji wewnętrznej.
0 1 0 0 0 27.10.2010Srebrna statuetka Effie dla PKN OrlenKampania Stop Cafe została nagrodzona w polskiej edycji jednego z najważniejszych konkursów marketingowych na świecie – Effie 2010. Srebrna statuetka Effie Awards została przyznana PKN Orlen za najbardziej efektywny program komunikacji w kategorii Retail.
0 1 0 0 0 27.10.2010Wielkie otwarcie Samsung GalleryFirma Samsung otworzyła interaktywną galerię, w której odwiedzający mogą przetestować technologie zastosowane w ponad stu prezentowanych produktach. Samsung Gallery powstała tuż obok siedziby firmy w Warszawie, przy ul. Marynarskiej 15.
0 1 0 0 0 27.10.2010Just autorem jesiennej kampanii PKN OrlenRuszyła kampania zrealizowana przez agencję reklamową Just dla PKN Orlen. Jest to jesienna akcja promocyjna, w której można wygrać numizmaty z kolekcji dla fanów motoryzacji.
0 1 0 0 0 27.10.2010Saatchi & Saatchi wspiera kampanię Fundacji SOS – Wioski Dziecięce w PolsceWe wrześniu rozpoczęła się kampania, której celem jest zebranie funduszy dla rodzin objętych opieką fundacji SOS Wioski Dziecięce, a także na działalność Stowarzyszenia w 2011 roku. Agencja Saatchi & Saatchi stworzyła kreację oraz przygotowała kampanię komunikacyjną skierowaną zarówno do firm, jak i osób prywatnych chcących wesprzeć działalność Fundacji.
0 1 0 0 0 27.10.2010SmartMedia reorganizuje swoją strukturęFirma technologiczna SmartMedia rozpoczyna planowany na IV kwartał 2010 roku proces reorganizacji. Na początku października ze struktur spółki wyodrębniony został dział kompleksowych usług z zakresu SmartWEB, który od tej pory będzie funkcjonował pod nową marką – LemonMind.com.
0 1 0 0 0 27.10.2010Akcja „Avon kontra Przemoc”Z końcem października rozpoczyna się kolejna odsłona Wielkiej Kampanii o Godność „Avon kontra Przemoc”. Podstawowym jej celem jest walka z przemocą oraz pomoc osobom jej doświadczającym.
0 1 0 0 0 27.10.2010Effie 2010: brąz dla agencji PublicisJury konkursu Effie Awards 2010 przyznało agencji Publicis brąz w kategorii „Launch produktu” za realizację kampanii „Garnier Mineral 48 h”, której celem było wprowadzenie na rynek pierwszego dezodorantu z aktywnym minerałem.