0 1 0 0 0 28.10.201010 kolejnych multipleksów HeliosNowe, wielosalowe kina Helios mają powstać w centrach handlowych w Warszawie, Lublinie, Szczecinie, Inowrocławiu, Rzeszowie, Przemyślu, Kędzierzynie-Koźlu, Mielcu, Jaworznie oraz Jastrzębiu-Zdroju. Zgodnie z planami opartymi na porozumieniach podpisanych z partnerami Centrum Filmowego Helios, nowe multipleksy zostaną udostępnione widzom do końca 2014 r.
0 1 0 0 0 28.10.2010Nowe narzędzie monitoringu mediów społecznościowychInteractive Intelligence (kod Nasdaq: ININ) oraz Buzzient podpisały umowę o współpracy w celu stworzenia zintegrowanego rozwiązania do monitoringu, routingu i raportowania zawartości mediów społecznościowych.
0 1 0 0 0 28.10.2010Polskapresse szkoli młodych redaktorów i krzewi czytelnictwo gazetJutro rozpocznie się program edukacyjny Polskapresse pod nazwą Junior Media. Skierowany do dzieci i młodzieży w wieku szkolnym, ma zachęcić młodych ludzi do czytania gazet oraz przybliżyć im świat mediów.
0 2 0 0 0 28.10.2010Kampania edukacyjno-wizerunkowa Vademecum JuniorW stu warszawskich przedszkolach prowadzone są działania w ramach akcji edukacyjno-wizerunkowej marki Vademecum Junior z portfolio Henkel Polska.
0 1 0 0 0 28.10.2010Eskadra Publica dla YoskineOrganizacją konferencji prasowej z udziałem m.in. Anny Marii Jopek i Urszuli Dudziak rozpoczęła się współpraca agencji PR Eskadra Publica z Yoskine – marką firmy DAX Cosmetics.
1 1 0 0 0 28.10.2010Mitsubishi ASX w odsłonie SchulzaProducent samochodów Mitsubishi zlecił agencji Schulz Brand Friendly stworzenie kampanii ATL dla najnowszego modelu ASX.
0 1 0 0 0 28.10.2010Gazeta dla Cersanit od IkropkiPrzetarg na gazetę wewnętrzną Grupy Cersanit wygrało wydawnictwo custom pulishing Ikropka. Zakres prac przy projekcie „Cersanit News” jest bardzo szeroki i obejmuje m.in. częściową redakcję oraz pełny projekt graficzny magazynu.
0 1 0 0 0 28.10.2010PO rozpoczyna kampanię w InternecieKampania przed wyborami samorządowymi przenosi się do Internetu. Platforma Obywatelska zrealizowała projekt, w którym 27 775 kandydujących działaczy może przygotować własne strony internetowe, przybliżając internautom swoje programy wyborcze.
0 1 0 0 0 28.10.2010Zajfon.pl – darmowe usługi telekomunikacyjne coraz popularniejszeRozwija się serwis internetowy Zajfon.pl – witryna, która w zamian za obejrzenie reklamy umożliwia użytkownikowi wykonanie darmowego połączenia telefonicznego lub wysłanie SMS-a do ponad 30 krajów na całym świecie. Strona przekroczyła liczbę 100 tys. unikalnych użytkowników.
0 1 0 0 0 28.10.2010Głosowanie studentów w plebiscycie MediaTory zakończonePrzez dwa tygodnie studenci dziennikarstwa z 11 uczelni publicznych z całej Polski oddawali głosy w Plebiscycie MediaTory. Głosujący wybierali dziennikarzy, którzy kierują media na najwłaściwsze, z punktu widzenia przyszłego redaktora, tory.