1 1 0 0 0 3.11.2010Idealny związek Schulza (wideo)Herbata Black & Green, najnowszy produkt firmy Tetley, debiutuje na polskim rynku w oprawie kampanii autorstwa agencji Schulz Brand Friendly.
0 1 0 0 0 3.11.2010Nowa odsłona DynamicaRuszyła emisja nowej reklamy spółki Lotos Paliwa, promującej serię paliw Dynamic. Będzie ona emitowana w dniach 2–30 listopada, m.in. w ponad 30 stacjach telewizyjnych. Celem kampanii jest budowa wizerunku marki paliw Dynamic jako marki energicznej i nowoczesnej.
0 2 0 0 0 2.11.2010Nastoletni internauci uwielbiają zakupy przez InternetBlisko 85 proc. nastoletnich internautów dokonuje zakupów przez Internet. Najpopularniejszym miejscem do wydawania pieniędzy w Internecie jest Allegro.pl – wynika z najnowszego badania instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia przeprowadzonego na Epanel.pl.
0 1 0 0 0 2.11.2010Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w PolsceWrześniowy raport Instytutu Monitorowania Mediów „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” podaje: pierwsze miejsce zestawienia należy do „Rzeczpospolitej” (1016), za nią plasuje się „Gazeta Wyborcza” (697). Na trzecim miejscu podobnie jak w poprzednim miesiącu znalazł się „Dziennik Gazeta Prawna” (461). Za DGP miejsca zajmują radio RMF FM (339) i telewizja TVN24 (307).
0 1 0 0 0 2.11.2010Focus Media Group dla Fibra-Hallo.plAgencja Focus Media Group wygrała przetarg na obsługę poczty hybrydowej Power Post, która jest usługą firmy MMI (Mass Mailing Integrated) powstałej w wyniku zmiany strategii i nazwy firmy Fibra-Hallo.pl.
0 1 0 0 0 2.11.2010AtomClick promuje ofertę świątecznąAtomClick, dział interaktywny IQ Marketing, rozpoczął promocję swoich usług przed nadchodzącymi świętami. W ramach akcji promocyjnej powstała strona www.swietatuztuz.pl, która ma zachęcić klientów do wysyłki interaktywnych kartek świątecznych.
1 1 0 0 0 2.11.2010Rusza kampania żelazek Bosch SensorSecure (wideo)Pod hasłem „Moc w parze z bezpieczeństwem” rusza jesienno-zimowa kampania promocyjna żelazek marki Bosch z systemem SensorSecure.
0 1 0 0 0 2.11.2010SARE publikuje coroczny raportSARE po raz siódmy publikuje raport z badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce. Jego celem jest poznanie preferencji dotyczących komunikacji e-mailingowej oraz ukazanie zmian, jakie zachodzą w tej materii na przestrzeni lat.
0 1 0 0 0 2.11.2010Wielkoformatowa akcja „Akuna pomaga”Na nośnikach sieci Motorway 12 x 4 m, należącej do firmy reklamy wielkoformatowej Jet Line, rozpoczęła się ogólnopolska kampania „Akuna pomaga”. Akcja ma charakter wizerunkowy.
0 1 0 0 0 2.11.2010Monitoring mediów w telefoniePress-Service Monitoring Mediów uruchomił pierwszą na rynku wersję mobilnego przeglądu mediów.