0 1 0 0 0 3.11.2010VanguardPR współpracuje z Wydawnictwem OtwartymVanguard PR kolejny raz współpracuje z Wydawnictwem Otwartym przy promocji książki pt. ”Crescendo”, kontynuacji światowego bestselleru „Szeptem”, autorstwa Becci Fitzpatrick.
0 1 0 0 0 3.11.2010Walk Group – full service dla VegetyAgencje z grupy Walk wygrały przetarg ogłoszony przez Podravkę na obsługę budżetu marketingowego marki Vegeta. Zadaniem agencji było przedstawienie kompleksowego planu rocznych działań promocyjnych na 2011 rok.
0 1 0 0 0 3.11.20106ix WoMM maluje murale z marką Big StarNależąca do grupy NuOrder agencja 6ix WoMM rozpoczęła realizację kampanii marketingu rekomendacji dla marki Big Star, pod hasłem „ART Freedom” . Konkurs pozwalający internautom tworzyć interaktywny mural na wirtualnym murze berlińskim jest częścią szerszych działań marketingowych, za których realizację w ramach wsparcia kolekcji jesień/zima odpowiadają agencje NuOrder Group.
0 1 0 0 0 3.11.2010Times Square PR dla Redcoon PolskaAgencja Times Square Public Relations rozpoczęła obsługę firmy Redcoon Polska Sp. z o.o. – polskiego oddziału redcoon.com, jednego z największych sklepów internetowych z elektroniką użytkową w Europie, działającego na rynku e-commerce od 2003 roku..
1 1 0 0 0 3.11.2010Idealny związek Schulza (wideo)Herbata Black & Green, najnowszy produkt firmy Tetley, debiutuje na polskim rynku w oprawie kampanii autorstwa agencji Schulz Brand Friendly.
0 1 0 0 0 3.11.2010Nowa odsłona DynamicaRuszyła emisja nowej reklamy spółki Lotos Paliwa, promującej serię paliw Dynamic. Będzie ona emitowana w dniach 2–30 listopada, m.in. w ponad 30 stacjach telewizyjnych. Celem kampanii jest budowa wizerunku marki paliw Dynamic jako marki energicznej i nowoczesnej.
0 2 0 0 0 2.11.2010Nastoletni internauci uwielbiają zakupy przez InternetBlisko 85 proc. nastoletnich internautów dokonuje zakupów przez Internet. Najpopularniejszym miejscem do wydawania pieniędzy w Internecie jest Allegro.pl – wynika z najnowszego badania instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia przeprowadzonego na Epanel.pl.
0 1 0 0 0 2.11.2010Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w PolsceWrześniowy raport Instytutu Monitorowania Mediów „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” podaje: pierwsze miejsce zestawienia należy do „Rzeczpospolitej” (1016), za nią plasuje się „Gazeta Wyborcza” (697). Na trzecim miejscu podobnie jak w poprzednim miesiącu znalazł się „Dziennik Gazeta Prawna” (461). Za DGP miejsca zajmują radio RMF FM (339) i telewizja TVN24 (307).
0 1 0 0 0 2.11.2010Focus Media Group dla Fibra-Hallo.plAgencja Focus Media Group wygrała przetarg na obsługę poczty hybrydowej Power Post, która jest usługą firmy MMI (Mass Mailing Integrated) powstałej w wyniku zmiany strategii i nazwy firmy Fibra-Hallo.pl.
0 1 0 0 0 2.11.2010AtomClick promuje ofertę świątecznąAtomClick, dział interaktywny IQ Marketing, rozpoczął promocję swoich usług przed nadchodzącymi świętami. W ramach akcji promocyjnej powstała strona www.swietatuztuz.pl, która ma zachęcić klientów do wysyłki interaktywnych kartek świątecznych.