Espresso

6 grudnia 2010

3 grudnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.12.2010

Warto stawiać na dwutygodniowe kampanie outdoorowe

Grupa Ströer zaprezentowała nową ofertę sprzedażową na 2011 rok. Propozycja została przygotowana z uwzględnieniem zmian, które dokonały się na rynku reklamy out-of-home w 2010 roku, a także wyników badania przeprowadzonego jesienią br. we współpracy z Interaktywnym Instytutem Badań Rynkowych, należącym do Grupy Gemius. Badanie „Wypożyczalnia krów” potwierdziło efektywność zastosowania dwutygodniowych kampanii outdoorowych w Polsce.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.12.2010

W najbliższą niedzielę przytul Pajacyka (wideo)

5 grudnia, w samo południe, na rynkach miast takich jak Warszawa, Wrocław, Kraków i Toruń spotkają się aktywiści i promotorzy idei darmowego przytulania. Niedzielna akcja będzie specjalną edycją popularnego na całym świecie happeningu, mającą na celu wsparcie programu Pajacyk oraz odbywającego się w tym dniu Świątecznego Stołu Pajacyka. Wybrane w nim restauracje przekazują 10% swojego dziennego obrotu na rzecz dożywiania najbiedniejszych dzieci w szkołach i świetlicach.

Poprzednie Następne