0 1 0 0 0 6.12.2010Nowe zlecenia dla ZenithOptimedia GroupOd grudnia ZenithOptimedia będzie odpowiedzialny za kampanię świąteczną dla TVP. Wygrana w przetargu projektowym (TV, Internet) obejmuje realizację kampanii w okresie świąt Bożego Narodzenia i sylwestra. Jednocześnie rozpoczyna realizację długoterminowej współpracy z firmami Geox, Fielmann, Geberit i Aviva.
0 1 0 0 0 6.12.2010Grupa Żywiec wyłoniła agencję kreatywną dla marki HeinekenBudżet reklamowy marki Heineken w Polsce zdobyła agencja Leo Burnett.
0 1 0 0 0 6.12.2010Scholz & Friends Warszawa dla Sony CentreRuszyły ogólnopolskie kampanie komunikujące kolejne oferty specjalne Sony Centre. Pierwsza z nich informuje o atrakcyjnych warunkach zakupu telewizorów Sony Bravia. Druga kampania wspiera cykl „ekoodpowiedzialni” w Sony Centre.
0 1 0 0 0 6.12.2010Saatchi & Saatchi Digital z Interactive SolutionsGrupa Saatchi & Saatchi zacieśnia współpracę z agencją interaktywną Interactive Solutions. Do końca bieżącego roku następuje integracja wybranych struktur, co stanowi kolejny etap trwającego od kilku lat procesu.
0 1 0 0 0 6.12.2010Schulz Brand Friendly zaprojektuje bombonierkiAgencja Schulz Brand Friendly otrzymała zlecenie na design opakowań oraz spot reklamowy bombonierek dla spółki Solidarność.
0 1 0 0 0 3.12.2010Warto stawiać na dwutygodniowe kampanie outdooroweGrupa Ströer zaprezentowała nową ofertę sprzedażową na 2011 rok. Propozycja została przygotowana z uwzględnieniem zmian, które dokonały się na rynku reklamy out-of-home w 2010 roku, a także wyników badania przeprowadzonego jesienią br. we współpracy z Interaktywnym Instytutem Badań Rynkowych, należącym do Grupy Gemius. Badanie „Wypożyczalnia krów” potwierdziło efektywność zastosowania dwutygodniowych kampanii outdoorowych w Polsce.
0 1 0 0 0 3.12.2010K2 zdradza, co gra w nowej Placówce PZUK2 przygotowała dla Grupy PZU serwis wideo prezentujący nową Placówkę PZU. Głównym bohaterem jest jeden z oddziałów PZU – miejsce ukazane w nietuzinkowy, wrażeniowy sposób, oparty na utworzeniu portretu miejsca za pomocą dźwięków – odgłosów, które codziennie w nim występują.
1 1 0 0 0 3.12.2010W najbliższą niedzielę przytul Pajacyka (wideo)5 grudnia, w samo południe, na rynkach miast takich jak Warszawa, Wrocław, Kraków i Toruń spotkają się aktywiści i promotorzy idei darmowego przytulania. Niedzielna akcja będzie specjalną edycją popularnego na całym świecie happeningu, mającą na celu wsparcie programu Pajacyk oraz odbywającego się w tym dniu Świątecznego Stołu Pajacyka. Wybrane w nim restauracje przekazują 10% swojego dziennego obrotu na rzecz dożywiania najbiedniejszych dzieci w szkołach i świetlicach.
0 1 0 0 0 3.12.2010dotPR dla greckiej agencji turystycznejAgencja dotPR rozpoczęła współpracę z internetowym biurem podróży Tripsta.pl, wyspecjalizowanym w wyszukiwaniu i rezerwacji biletów lotniczych. Zadaniem firmy jest doradztwo komunikacyjne, budowa relacji z mediami oraz działania public relations w Internecie.
0 1 0 0 0 3.12.2010C.H. Beck rozpoczął współpracę z SAREZ końcem października br. wydawnictwo C.H. Beck rozpoczęło testowanie systemu SARE. Pozytywny wynik testów sprawił, że wydawnictwo zdecydowało się na zastosowanie platformy do e-mail marketingu.