0 1 6.12.2010Grupa Żywiec wyłoniła agencję kreatywną dla marki Heinekenprzetargi TweetBudżet reklamowy marki Heineken w Polsce zdobyła agencja Leo Burnett.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54899 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 6.12.2010Scholz & Friends Warszawa dla Sony CentreRuszyły ogólnopolskie kampanie komunikujące kolejne oferty specjalne Sony Centre. Pierwsza z nich informuje o atrakcyjnych warunkach zakupu telewizorów Sony Bravia. Druga kampania wspiera cykl „ekoodpowiedzialni” w Sony Centre.
0 1 0 0 0 6.12.2010Saatchi & Saatchi Digital z Interactive SolutionsGrupa Saatchi & Saatchi zacieśnia współpracę z agencją interaktywną Interactive Solutions. Do końca bieżącego roku następuje integracja wybranych struktur, co stanowi kolejny etap trwającego od kilku lat procesu.
0 1 0 0 0 6.12.2010Schulz Brand Friendly zaprojektuje bombonierkiAgencja Schulz Brand Friendly otrzymała zlecenie na design opakowań oraz spot reklamowy bombonierek dla spółki Solidarność.
0 1 0 0 0 3.12.2010Warto stawiać na dwutygodniowe kampanie outdooroweGrupa Ströer zaprezentowała nową ofertę sprzedażową na 2011 rok. Propozycja została przygotowana z uwzględnieniem zmian, które dokonały się na rynku reklamy out-of-home w 2010 roku, a także wyników badania przeprowadzonego jesienią br. we współpracy z Interaktywnym Instytutem Badań Rynkowych, należącym do Grupy Gemius. Badanie „Wypożyczalnia krów” potwierdziło efektywność zastosowania dwutygodniowych kampanii outdoorowych w Polsce.