Grupa Żywiec wyłoniła agencję kreatywną dla marki Heineken - Marketing przy Kawie
Grupa Żywiec wyłoniła agencję kreatywną dla marki Heineken
  • 0
  • 1
6.12.2010

Grupa Żywiec wyłoniła agencję kreatywną dla marki Heineken

Budżet reklamowy marki Heineken w Polsce zdobyła  agencja Leo Burnett.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 grudnia 2010

3 grudnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.12.2010

Warto stawiać na dwutygodniowe kampanie outdoorowe

Grupa Ströer zaprezentowała nową ofertę sprzedażową na 2011 rok. Propozycja została przygotowana z uwzględnieniem zmian, które dokonały się na rynku reklamy out-of-home w 2010 roku, a także wyników badania przeprowadzonego jesienią br. we współpracy z Interaktywnym Instytutem Badań Rynkowych, należącym do Grupy Gemius. Badanie „Wypożyczalnia krów” potwierdziło efektywność zastosowania dwutygodniowych kampanii outdoorowych w Polsce.