0 4 0 4.05.2011Słuchacz w wielkim mieścieWedług badania Radio Track trzy czwarte mieszkańców dużych miast, czyli blisko 5 mln osób, słucha codziennie przynajmniej jednej stacji radiowej. Co najmniej raz w tygodniu radio włącza ponad 93 proc. z nich, czyli prawie 6 mln osób. Większość jest wierna jednej rozgłośni.
1 1 0 3.05.2011Marka BoboVita wykorzystuje marketing wirusowy (wideo)Marka BoboVita należąca do Nutricia Polska, producenta żywności dla niemowląt i małych dzieci, rozpoczęła kampanię reklamową soków w kartonikach, opartą na wirusowej dystrybucji spotu.
9 1 4 2.05.201110 najlepszych reklam Coca-Coli w historii (wideo)Amerykański serwis Advertising Age zamieścił ranking dziesięciu najlepszych reklam Coca-Coli w historii. Pokazuje on, że ta globalna marka, która musi docierać do konsumentów w każdym wieku, ze szczególnym uwzględnieniem młodych, nigdy nie zmienia swojej podstawowej tożsamości. Składa się na nią status pierwszeństwa na rynku oraz radość. Wszystko to opowiadane na różne sposoby.
0 1 0 29.04.2011Szczyt Columbus Media w WarszawieSzefowie niezależnych domów mediowych z całego świata, zrzeszonych w sieci Columbus, przyjeżdżają po raz pierwszy do Warszawy. Szczyt został zaplanowany na początek maja. Gospodarzem spotkania jest Star Media – jedyny członek grupy w Polsce.
0 1 0 29.04.2011„Piłkarska” kampania Cisowianki na billboardachRozpoczęła się nowa kampania billboardowa Cisowianki – oficjalnej wody polskiej reprezentacji narodowej w piłce nożnej. W pierwszym etapie kampanii przygotowano reklamę na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz billboardy sponsorskie emitowane w telewizji.
0 1 0 29.04.2011Wydarzenia z zagranicy okazały się w marcu ważniejsze od problemów polskichTo wyjątkowa sytuacja, ponieważ do tej pory dziennikarze skupiali się na sprawach wewnętrznych – wynika z badania „Cztery Stacje” prowadzonego przez Press-Service Monitoring Mediów.
0 2 0 29.04.2011Kwietniowa poprawa nastrojów konsumenckichPo największym od dwóch lat spadku nastrojów, który miał miejsce w marcu, kwiecień przyniósł poprawę. Wskaźnik optymizmu konsumentów mierzony przez Ipsos wzrósł o trzy punkty, osiągając poziom 79,1 pkt. Jest to jednak wciąż o 8 punktów mniej niż w lutym i nie można jeszcze mówić o zatrzymaniu trendu spadkowego.
0 1 0 29.04.2011Puf dopasowany w kampanii ING26 kwietnia rozpoczęto kampanię internetową promującą „Sposób na Przyszłość” – nowe ubezpieczenie ochronno-inwestycyjne ING Życie.
0 1 0 29.04.2011Loteria WarzywkaPodravka rozpoczyna akcję promocyjną marki Warzywko. W najnowszej loterii „Wakacje z Przyjacielem Warzyw” uczestnicy mogą wygrać rodzinną wycieczkę do Chorwacji, aparaty Olympus i zestawy praktycznych gadżetów kuchennych.
0 1 0 29.04.2011Kampania prasowa ArthroStop LadyPod koniec kwietnia br. rozpoczęła się kampania prasowa nowego suplementu diety ArthroStop Lady, należącego do firmy Walmark. Koncepcję kreatywną reklamy przygotowała agencja Opus B.