Kampania Zostań Łowcą Uśmiechów dla Unilever zakończona - Marketing przy Kawie
Kampania Zostań Łowcą Uśmiechów dla Unilever zakończona
  • 0
  • 1
8.12.2010

Kampania Zostań Łowcą Uśmiechów dla Unilever zakończona

Zakończyła się kampania „Zostań Łowcą Uśmiechów”, którą dla marki Signal, na zlecenie Unilever zaplanowała i przeprowadziła grupa marketingu zintegrowanego NuOrder. 240 tysięcy unikalnych użytkowników serwisu, 9 tysięcy uczestników konkursu i 2400 nowych fanów Signal White Now Ice Cool Mint na Facebooku – to tylko niektóre z wyników zintegrowanej akcji dla klienta w Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 grudnia 2010

7 grudnia 2010