1 1 0 0 0 13.01.2011Oreo – kultowa marka wchodzi do PolskiCiastka Oreo, produkowane przez Kraft Foods, jada się w ponad stu krajach świata. Profil marki na Facebooku ma ponad 16 milionów aktywnych fanów. Ambasadorami brandu są: koszykarski gigant Shaquille O'Neil oraz tenisowe mistrzynie Venus i Serena William.
1 1 0 0 0 13.01.2011Hipoteka odwrócona po raz pierwszy w telewizji (wideo)Z początkiem stycznia rozpoczęła się kampania reklamowa Funduszu Hipotecznego Dom. Lider rynku odwróconej hipoteki w Polsce poprzez spoty telewizyjne, reklamę w prasie i Internecie przybliża seniorom zasady tego rozwiązania. To pierwsza zakrojona na tak szeroką skalę akcja marketingowa tego produktu w Polsce.
0 2 0 0 0 12.01.2011Lech Poznań promuje sprzedaż karnetów i wielofunkcyjną Kartę KibicaOd 10 do 21 stycznia trwa akcja ulotkowa Lecha Poznań. Ulotka „Spotkajmy się na Bułgarskiej” trafić ma do ponad miliona gospodarstw domowych w całej Wielkopolsce.
0 1 0 0 0 12.01.2011Polmos Bielsko-Biała pozywa Polmos Białystok18 listopada 2010 r. do Sądu Okręgowego w Bielsku-Białej trafił pozew złożony przez Śląską Wytwórnię Wódek Gatunkowych „Polmos” SA w Bielsku-Białej, producenta wódki „Extra Żytnia”, przeciwko Przedsiębiorstwu „Polmos” Białystok SA w Białymstoku, dotyczący nowego opakowania wódki „Żytniówka”.
0 1 0 0 0 12.01.2011Styczeń z rekordową słuchalnością radiowej TrójkiW styczniu Program III Polskiego Radia po raz pierwszy w historii badań słuchalności osiągnął pułap 8% udziału w rynku. Wzrósł zarówno udział w czasie słuchania, jak i zasięg dzienny. Po raz kolejny poprawiły się wyniki słuchalności w tzw. grupie komercyjnej – najważniejszej dla reklamodawców.
0 1 0 0 2 12.01.2011Katarzyna Figura ma swoją PR managerAktorka filmowa, teatralna i telewizyjna Katarzyna Figura z początkiem roku rozpoczęła współpracę z Agatą Brodzką-Kostrzewską w zakresie działań public relations. Współpraca ma charakter stałej opieki PR.
0 1 0 0 0 12.01.2011Euro RSCG Marketing House i Dell Solution Platinium ClubRozpoczęła się współpraca pomiędzy Euro RSCG Marketing House a firmą Dell. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
0 1 0 0 0 12.01.2011Promocja marki Siemens – kosz przypraw za kupno piekarnikaKażdy, kto w okresie od 15 stycznia do 15 kwietnia br. kupi dowolny model piekarnika marki Siemens, a następnie wypełni kupon zgłoszeniowy ze specjalnej ulotki i prześle go do organizatora, otrzyma prezent w postaci kosza ze specjałami marki Knorr o wartości ponad 150 zł.
0 1 0 0 0 12.01.2011Adv.pl wprowadza augmented reality w nowej odsłonieAgencja interaktywna Adv.pl wprowadza do swojej oferty zaawansowaną technologię augmented reality dla platformy Adobe Flash – Flash AR.
1 1 0 0 0 12.01.2011Orange prowadzi „S’cool akcję” (wideo)Ideą „S’cool akcji” jest angażowanie uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych we wspólne działania w ich codziennym środowisku – szkole. Kilku, a nawet kilkudziesięcioosobowe grupy młodych ludzi rywalizują m.in. o wycieczki do Paryża i do Berlina, na które pojadą razem z całą klasą. Co miesiąc mają do wykonania cztery zadania obejmujące kategorie: muzyka, sport, film i akcje. Najlepsze i najbardziej kreatywne rozwiązania wybierają internauci w procesie głosowania.