Trwają prace nad wizerunkiem marki EPAR
  • 0
  • 2
12.01.2011

Trwają prace nad wizerunkiem marki EPAR

EPAR, czyli energetyczny przetwornik akumulująco-rozpraszający, to technologia pozwalająca na zabezpieczanie wszelkich obiektów fizycznych przed skutkami zderzeń. Opracował ją polski wynalazca, Lucjan Łągiewka. Nad systemem identyfikacji wizualnej oraz koncepcją marki EPAR od kilku miesięcy pracuje agencja Charakter Consulting.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 stycznia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.01.2011

Jacek Pałkiewicz ambasadorem kampanii „Mazury Cud Natury”

Jacek Pałkiewicz, reporter i eksplorator, odkrywca źródeł Amazonki i twórca survivalu w Europie, będzie ambasadorem Mazur w ramach kampanii „Mazury Cud Natury”. W najbliższych dniach zostanie podpisane porozumienie pomiędzy samorządem województwa warmińsko-mazurskiego a Jackiem Pałkiewiczem, który będzie odtąd promował polskiego kandydata-finalistę w światowym konkursie szwajcarskiej Fundacji „New7Wonders” na siedem nowych cudów natury.