0 1 0 0 0 26.05.2011Internetowa kampania AdobeAgencja Think Kong rozpoczyna działania promocyjne dotyczące Adobe Creative Suite 5.5. Przygotowuje kampanię Mobiliusz.pl, adresowaną do osób zainteresowanych tworzeniem aplikacji na urządzenia mobilne.
0 1 0 0 0 26.05.2011Forum Praktyki Gospodarczej – nowa edycjaJak wyróżnić się w morzu magistrów poszukujących pracy? Odpowiedź na to pytanie, nurtujące niejednego absolwenta wyższej uczelni, przynajmniej częściowo przyniesie tegoroczna edycja programu Forum Praktyki Gospodarczej – biznes w Internecie dla każdego. Celem programu jest zwrócenie uwagi osób w różnym wieku na ogromną rolę wykształcenia w procesie budowania sukcesu i poszerzania swoich zawodowych horyzontów. W ramach programu organizowany jest konkurs, w którym można wygrać bezpłatne studia podyplomowe lub znaczące zniżki na wybrane kierunki w Wyższych Szkołach Bankowych.
1 1 0 0 0 26.05.2011Zatrzymaj koszmar malarii (wideo)Po raz drugi marki Autan, Off! i Raid wspierają UNICEF w walce z malarią, która jest jedną z najczęstszych przyczyn śmierci w Afryce, gdzie notuje się prawie 90 proc. wszystkich zgonów na tę chorobę. Od 1 kwietnia do 30 września br. 1 proc. przychodów ze sprzedaży produktów tych marek będzie przekazywany na wsparcie programu zapobiegania malarii w Afryce Subsaharyjskiej.
1 1 0 0 0 26.05.2011W domu jak w kinie (wideo)Agencja K2 przygotowała kompleksową kampanię produktowo-wizerunkową telewizorów LG Cinema 3D, wskazującą na korzyści wynikające z dysponowania technologią 3D w domu.
0 1 0 0 0 26.05.2011Polacy kupują mamom kwiaty przez InternetWedług danych mBanku i sklepu PocztaKwiatowa.pl, Polacy z okazji Dnia Matki coraz częściej kupują kwiaty w Sieci. Z usługi korzystają przede wszystkim mieszkańcy dużych miast, ale i emigranci.
0 1 0 0 0 26.05.2011ConTrust po raz kolejny obsługuje Ecco WalkathonAgencja ConTrust podjęła współpracę z firmą Ecco, duńskim producentem obuwia. Będzie odpowiedzialna za działania public relations w ramach przygotowań i realizacji siódmej edycji Ecco Walkathonu w Polsce.
0 1 0 0 0 26.05.2011Red Bull 3D w kinachOd maja w multipleksach Cinema City, kinach Orange Imax oraz Helios emitowane będą najnowsze kreskówkowe spoty napoju energetycznego Red Bull w formacie 3D.
0 1 0 0 0 26.05.2011Akcja renowacja27 maja rusza Akcja Renowacja, kierowana do zarejestrowanych uczestników programu Payback. Nagrodą jest renowacja mieszkania warta 50 tys. złotych oraz sesja zdjęciowa odnowionego wnętrza. Akcji będzie towarzyszyła kampania informacyjna i działania na Facebooku. Patronem medialnym akcji jest magazyn „Cztery Kąty".
0 1 0 0 0 26.05.2011Pełka PR i Pełka Creatives przedłuża współpracę z Tata SteelAgencja Pełka PR i Pełka Creatives w zeszłym roku zrealizowała kilka projektów komunikacyjnych dla marek Colorcoat firmy Tata Steel. Teraz koncern postanowił nawiązać stałą współpracę z agencją w Polsce. Pełka PR będzie odpowiedzialna za prowadzenie media relations, zwłaszcza z pismami budowlanymi z segmentu mieszkaniowego.
0 1 0 0 0 26.05.2011Anioły Avonu w Mieście AniołówZakończyła się stworzona i zrealizowana przez agencję InDreams na zlecenie Avon Cosmetics kampania wsparcia sprzedaży. Osiągnięto response rate na poziomie 29,26 proc. (przy oczekiwanych 10 proc.). Ponadto w trakcie kampanii zwiększyła się sprzedaż oraz liczba nowych konsultantek Avonu. Program prowadzony jest przez cztery miesiące w ośmiu krajach Europy.