0 1 0 0 0 17.01.2011Firmy budowlane wybierają miesięcznik „Budujemy Dom”Pracownia Analiz Rynku Budowlanego porównała aktywność reklamową firm branży budowlanej w lutowych wydaniach trzech głównych magazynów tego segmentu, tj. „Muratora”, „Budujemy Dom” i „Ładnego Domu”. Najwięcej firm zareklamowało się w miesięczniku „Budujemy Dom”.
0 1 0 0 0 17.01.2011Garden of Words i Xella dla kobietGarden of Words, pierwsza w Polsce agencja komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet, nawiązała współpracę z firmą Xella Polska, producentem i dystrybutorem materiałów stosowanych w budownictwie do wznoszenia ścian.
0 1 0 0 1 17.01.2011Wisława Szymborska najbardziej lubianą celebrytkąDruga odsłona projektu Cebra, poświęconego celebrytom i ich relacjom z markami, pozwala przyjrzeć się nietypowym celebrytom reprezentującym świat kultury wysokiej. Do listy dołączono Wisławę Szymborską, Katarzynę Grocholę, Krzysztofa Pendereckiego i Andrzeja Wajdę. Badanie pozwala dobrze pokazać, w jaki sposób przedstawiciele kultury wysokiej postrzegani są na tle bardziej typowych celebrytów.
0 1 0 0 1 17.01.2011101 milionów złotych w kieszeniach PolakówTysiąc ofert usług kosmetycznych, pięćset ofert gastronomicznych, tyle samo sportowych i kulturalnych, ponad dwa miliony użytkowników, trzecie miejsce wśród najczęściej oglądanych witryn e-commerce w Polsce. Tak wyglądają liczby po niecałym roku funkcjonowania Groupon.pl.
1 1 0 0 2 17.01.2011Warka zmienia etykietę (wideo)Piwo Warka od stycznia br. trafi do sprzedaży z nową etykietą. Jej zmiana to efekt strategii, która ma pokazać „piwne kompetencje” marki. Nowa etykieta jest jedyną na rynku, która przedstawia cały proces warzenia piwa i odzwierciedla wszystkie najważniejsze wartości brandu.
1 1 0 0 0 17.01.2011Nowa odsłona kampanii wizerunkowej Enel-Med (wideo)Centrum Medyczne Enel-Med rozpoczęło kolejną kampanię wizerunkową. Komunikacja w mediach ogólnopolskich zaplanowana została na styczeń i luty 2011 roku. Kampania obejmuje telewizję (TVN, TVN24, TVN CNBC), billboardy w Warszawie, tygodniki ogólnopolskie („Polityka”, „Wprost”, „Newsweek”, „Przekrój”) oraz Internet.
0 1 0 0 0 17.01.2011Kolejna odsłona walki o Tigera14 stycznia sąd w Gdańsku wstrzymał wykonanie postanowienia z 10 stycznia br., dotyczącego zabezpieczenia przeciwko firmie Maspex. Powyższa decyzja sądu oznacza, że obecnie jedynie Maspex może produkować, wprowadzać do obrotu i reklamować napoje energetyczne z oznaczeniem Tiger.
0 1 0 0 0 17.01.2011Symetria awansowała w stowarzyszeniu firm UX AllianceAgencja Symetria awansowała w UX Alliance, ogólnoświatowym stowarzyszeniu firm zajmujących się badaniami użyteczności. Po roku współpracy zmieniła status z członka na partnera.
0 5 0 0 1 14.01.2011New Look Group w zimowych kurortachAgencja New Look Group realizuje w sezonie narciarskim 2010/2011 kilka kampanii reklamowych w kurortach zimowych w Polsce i poza jej granicami.
0 2 0 0 0 14.01.2011„Moda do radości” w Galerii SferaGaleria Sfera w Bielsku-Białej, miejsce zakupów nie tylko mieszkańców południowej Polski, ale także klientów z Czech i Słowacji, nowy rok zaczęła kampanią reklamową pod hasłem „Sfera – Moda do radości”. Autorem kreacji jest krakowska Firma Reklamowa Kuc, która kontynuuje pracę z klientem, rozpoczętą wiosną w 2010 r.