0 1 0 0 0 17.01.2011180heartbeats wygrało LOTAgencja kreatywna 180heartbeats wygrała przetarg na kompleksową obsługę kampanii interaktywnych i prowadzenie działań w mediach społecznościowych dla PLL LOT.
0 1 0 0 0 17.01.2011Więcej wywiadów na komórki w badaniu Radio TrackOd stycznia w badaniu Radio Track zwiększona została liczba wywiadów realizowanych przez telefony komórkowe. Komitet Badań Radiowych zdecydował o zwiększeniu tego typu wywiadów do 30 proc. w próbie.
0 1 0 0 0 17.01.2011Polish Sport Promotion rozwija działalnośćNa bazie agencji Polish Sport Promotion powstała PSP Spółka, której działalność marketingowa i promocyjna rozszerzona została o projekty niezwiązane z branżą sportową. Zmiana ma na celu uporządkowanie dotychczasowej struktury, usprawnienie jej funkcjonowania oraz rozwój w nowych obszarach.
2 1 0 0 0 17.01.2011Garrij Kasparow w nowej reklamie ING (wideo)Wczoraj ING Bank Śląski rozpoczął pierwszą w tym roku kampanię mediową. W najnowszej reklamie zalety internetowego Konta Direct przedstawia, obok Marka Kondrata, Garrij Kasparow, jeden z najwybitniejszych szachistów na świecie. Kampanii towarzyszy konkurs „Bankujesz, kupujesz, wygrywasz”.
0 1 0 0 0 17.01.2011Sequence Media wprowadza zewnętrzne reklamy mobilneFirma Sequence Media w pierwszym kwartale 2011 roku wprowadzi na polski rynek ruchomy nośnik reklamy zewnętrznej o nazwie mobilskyboard 360. Dzięki temu stanie się jedyną firmą w Europie dysponującą dwoma tego typu nośnikami. Firma ma również wyłączność na realizacje kampanii na mobilskyboardzie na terenie Polski.
0 1 0 0 0 17.01.2011Kongres „Online Marketing” już w marcuJuż 31 marca 2011 r. odbędzie się jedno z najważniejszych spotkań w gronie profesjonalistów marketingu internetowego: kongres „Online Marketing”. To prestiżowe wydarzenie, wyjątkowa platforma wymiany doświadczeń i miejsce spotkań osób odpowiedzialnych za marketing online, ich klientów, dostawców oraz wszystkich poszukujących fachowej informacji.
0 1 0 0 0 17.01.2011Kampania reklamowa koncentratu ŁowiczDziś rozpoczyna się intensywna kampania koncentratu pomidorowego marki Łowicz (Agros Nova). Trzydziestosekundowy spot promuje zalety nowego opakowania koncentratu, które – według analiz producenta – będzie budowało przewagę konkurencyjną produktów tej marki na rynku.
1 1 0 0 0 17.01.2011Reaguj – namawia Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami (wideo)W połowie stycznia rozpoczyna się nowa kampania Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce, pod hasłem „Reaguj”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na problem agresji wobec zwierząt i zachęcenie ludzi do reagowania w takich wypadkach. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Grey.
0 1 0 0 0 17.01.2011Bezpieczne sale zabaw z MiniMiniRozpoczęła się druga edycja akcji społecznej „Bezpieczne place zabaw z MiniMini”. Tym razem celem inicjatywy podjętej przez stację telewizyjną jest zwrócenie uwagi na stan sal zabaw oraz bezpieczeństwo przebywających w nich dzieci. Zapoczątkowany latem projekt dotyczący bezpieczeństwa dzieci na placach zabaw spotkał się z tak dużym zainteresowaniem, że zdecydowano się na jego zimową kontynuację.
0 1 0 0 0 17.01.2011Tauron dodaje energii polskiemu narciarstwuTauron Polska Energia rozpoczyna trzyletni program wsparcia polskiego narciarstwa alpejskiego, przygotowany we współpracy z medalistą mistrzostw świata, Andrzejem Bachledą-Curusiem. Celem projektu jest wyłonienie najzdolniejszych polskich narciarzy, którzy będą reprezentować Polskę na Igrzyskach Olimpijskich w Soczi w 2014 roku oraz popularyzacja tej dyscypliny sportu wśród młodzieży.