10 4 0 0 0 1.04.2011Kreatury 2010/2011 rozdane (wideo)Grand Prix za gołębie z kamerami, nagroda za oprotestowaną kampanię dla Media Markt, brak nagród w kategoriach TV/film oraz internet/multimedia – żywność. Tak zdecydowało jury konkursu Kreatura w tym roku. Nagrodzone zostały 22 projekty spośród 114 prac nadesłanych w tym roku.
1 1 0 0 2 1.04.2011Toyota porusza wyobraźnię (wideo)1 kwietnia rozpoczyna się nowa kampania „Toyota Avensis. Porusza wyobraźnię” przygotowana przez Grupę Saatchi & Saatchi Poland. W komunikacji zostanie wykorzystana telewizja, internet, outdoor oraz kino.
0 1 0 0 0 1.04.2011SARE tworzy dom mediowyFirma SARE wyodrębniła ze swoich struktur dział mail-media specjalizujący się w planowaniu kampanii e-mailingowych, a także spółkę zależną Mail-Media. Jej utworzenie jest elementem długoterminowej strategii rozwoju spółki, która ma na celu poszczególnych dostarczanie kompletnych usług w obszarze e-mail marketingu poprzez wyspecjalizowane spółki zależne.
0 3 0 0 0 1.04.2011Niestandardowa Ikea w InternecieRuszyła nowa kampania internetowa Ikei, promująca rozwiązania tej marki do kuchni. Za zaplanowanie kampanii i zakup mediów interaktywnych odpowiada dom mediowy ACR.
2 4 0 0 0 1.04.2011Nowe oblicze Netii od 1 kwietnia (wideo)Netia dokonała 1 kwietnia kompleksowego „rebrainingu” marki – według ukutego przez siebie pojęcia. Zmiana objęła logo, identyfikację wizualną i nową koncepcję marki. Ponadto Netia powołała „Instytut Netii”, grupę nowych postaci reklamujących markę. To część nowej, zakrojonej na szeroką skalę kampanii reklamowej oraz nowej wizji marki.
1 1 0 0 0 1.04.2011Maleńczuk, Rutkowski i Wojciechowska w Radiu Zet (wideo)1 kwietnia rozpoczyna się nowa, dwuetapowa kampania wizerunkowo-produktowa Radia Zet. Towarzyszą jej zmiany w ramówce. Od 11 kwietnia swoje autorskie programy na antenie będą mieli Maciej Maleńczuk, Rafał Rutkowski i Martyna Wojciechowska.
0 1 0 0 0 1.04.2011Stena Line na billboardach„Z Gdyni do Szwecji” – takim hasłem reklamuje w kwietniu Stena Line połączenie promowe z Gdyni do Karlskrony w Szwecji. Kampania reklamy zewnętrznej trwa na wielkoformatowych nośnikach motorway 12 x 4 m, cityboard 12 x 4 m oraz backlightach AMS.
0 1 0 0 0 1.04.2011Agencja Unlimited wygrała przetarg firmy Veka na obsługę ATLPrzetarg dotyczył pełnej obsługi firmy Veka w zakresie działań ATL. Firma kontynuuje współpracę z agencją od 2009 r. Oprócz Unlimited w przetargu brały udział jeszcze dwie inne agencje.
0 1 0 0 0 1.04.2011Sfera PR z LakmąWrocławska agencja Sfera PR rozpoczęła obsługę firmy Lakma, producenta artykułów chemii gospodarczej (m.in. marka Sidolux), budowlanej i profesjonalnej.
0 1 0 0 0 1.04.2011Badanie etnograficzne zachowań internautów w SieciDział badań domu mediowego Starcom zrealizował etnograficzne badanie zachowań internautów w Sieci. Ma ono między innymi pomóc znaleźć odpowiedzi na pytania o potrzeby i motywacje, jakimi kierują się poszczególne grupy demograficzne korzystające z Internetu.