1 1 0 0 0 14.01.2011Międzynarodowa kampania Junior-angin (wideo)Agencja Walk The Line przygotowała międzynarodową kampanię reklamową dla marki Klosterfrau. Celem działań jest wprowadzenie na rynek nowych tabletek od bólu gardła dla dzieci – Junior-angin.
1 1 0 0 0 14.01.2011Kampania promująca nowe „kobiece” kanapki w KFC (wideo)Twister Collection to ulubiona kanapka klientek KFC, podawana na trzy różne sposoby: klasyczny, premium i atikos. Promujący ofertę spot telewizyjny i konkurs „Twist Up Your Style” na stronie fanowskiej marki nie pozostawiają wątpliwości – to propozycja skierowana przede wszystkim do pań. Do wygrania stylowa sesja zdjęciowa i zakupy w Mediolanie.
0 1 0 0 0 14.01.2011TV Flash: telewizyjne żniwa w Trzech KróliZ najnowszych danych z TV Flash – autorskiego cyklicznego badania domu mediowego PanMedia Western wynika, że nowo ustanowione jako wolne od pracy święto Trzech Króli świetnie działa na oglądalność telewizji. W porównaniu do pierwszego czwartku roku 2010 oglądalność w tym dniu wzrosła o 42%.
0 1 0 0 0 14.01.2011Toruńska akcja przeciw homofobiiNa toruńskich billboardach od 18 stycznia pojawią się plakaty zachęcające do zgłaszania ataków na tle homofobicznym. Akcję przygotowało Stowarzyszenie „Pracownia Różnorodności”.
0 1 0 0 0 14.01.2011Zapach samochodu w reklamach prasowych Renault LatitudeOptimum Media OMD rozpoczyna realizację kampanii promującej wprowadzany na rynek model z segmentu premium – Renault Latitude. Nową limuzynę (sedan) wyróżnia bogate wyposażenie, zapewniające komfort jazdy na najwyższym poziomie. Kampania Renault ma na celu zachęcenie do udziału w jazdach próbnych osób poszukujące samochodu najwyższej jakości.
0 1 0 0 0 14.01.2011Infor Biznes rezygnuje ze współpracy na wyłączność z ArboMediaWydawnictwo Infor Biznes podjęło decyzję o samodzielnej sprzedaży reklamy w Internecie i tym samym zakończeniu współpracy na wyłączność z firmą ArboMedia, czego efektem jest rozbudowa własnych struktur sprzedażowych.
0 1 0 0 0 14.01.2011Makieta Pałacu Wszystkich Polaków do obejrzenia w WarszawieEfekt działań dwudziestu tysięcy internautów, którzy w ramach akcji promocyjnej portalu Oferia.pl zlecali śmiałe projekty przebudowy PKiN, można będzie obejrzeć 18 stycznia w warszawskich Złotych Tarasach.
0 1 0 0 0 14.01.2011Targi nowych rozwiązań w branży opakowań – easyFairs Packaging InnovationsW marcu odbędzie się trzecia edycja targów easyFairs Packaging Innovations. Udział w targach jest szczególną okazją do zapoznania się z najnowszymi trendami w branży opakowań oraz do pozyskania niezbędnych kontaktów biznesowych.
0 2 0 0 0 14.01.2011Rekord słuchalności RMF Classic w 2010Rekordem słuchalności zakończył się rok 2010 w wykonaniu RMF Classic. W ostatnim kwartale dzienna liczba słuchaczy RMF Classic była najwyższa w historii rozgłośni i wyniosła 338 tys. osób – wynika z badań słuchalności Instytutu MillwardBrown SMG/KRC. W ciągu tygodnia rozgłośnia gromadzi blisko 2,9 mln Polaków. Najwyższy był także udział RMF Classic w ogólnopolskim rynku słuchalności (0,7%).
0 1 0 0 0 13.01.2011Szkolenia z zakresu skutecznej reklamy w InternecieMarketing Online, tegoroczny laureat Mixx Awards, zaprasza ponownie na cykl szkoleń „Skuteczna reklama w Internecie”. To wyjątkowy w Polsce kurs z zakresu search engine marketingu. Składa się z ośmiu szkoleń dotyczących różnych form reklamy internetowej. Ukończenie całego cyklu szkoleń gwarantuje profesjonalną wiedzę i umiejętności w prowadzeniu efektywnych kampanii promocyjnych w Internecie.