0 1 0 0 0 18.04.2011Doodle 4 Google – trwa konkurs na nowe logo Google„Każdy wie, że w Polsce…” to hasło konkursu na specjalne logo Google, które uświetni objęcie przez Polskę Prezydencji w Unii Europejskiej 1 lipca 2011.
1 1 0 0 0 18.04.2011Espumisan – kolejna odsłona (wideo)Trwa kampania telewizyjna preparatu Espumisan. Tym razem historia pokazuje mężczyznę w tarapatach, któremu z pomocą przychodzi promowany lek.
1 1 0 0 0 15.04.2011Rusza kampania reklamowa województwa podlaskiego (wideo)„Natura przejawia się różnie” – to jedno z haseł ogólnopolskiej kampanii promocyjnej województwa podlaskiego. Spot będzie emitowany na antenach stacji telewizyjnych należących do Grupy Discovery, w maju zaś również w TVN, TVN24 i TVN Meteo.
0 1 0 0 0 15.04.2011Adwertajzing rozszerza ofertę o social mediaAgencja Adwertajzing uruchomiła dział planowania i realizacji kampanii w social media. Rozszerzenie zakresu świadczonych usług wynika z potrzeby uwzględnienia nowoczesnych kanałów komunikacji w ramach zintegrowanych działań marketingowych.
0 1 0 0 0 15.04.2011Niedobór Chilli (Zet) szkodziNowa kampania wizerunkowa radia Chilli Zet przestrzega przed negatywnymi skutkami niedoboru chilloutu, niskiego stężenia relaksu oraz spadku nasycenia życia muzyką i kulturą.
1 1 0 0 0 15.04.2011Pomorskie rozpoczyna kampanię promocyjną (wideo)Barwy to motyw przewodni turystycznej kampanii województwa pomorskiego, która będzie zachęcała hasłem „Pomorskie – nabierz kolorów”. Przesłanie kampanii motywuje potencjalnych turystów do porzucenia codziennej szarości.
0 1 0 0 0 15.04.2011Ranking cytowań prasyW marcu liderem rankingu w grupie dzienników ogólnopolskich została „Gazeta Wyborcza” (378). Na drugim miejscu znalazła się „Rzeczpospolita” (302), na trzecim zaś „Polska The Times” (83). Za podium uplasowały się: „Super Express” (69), „Fakt” (66) i „Dziennik Gazeta Prawna” (59).
1 1 0 0 0 15.04.2011ING Życie rozpoczęło kampanię marketingową (wideo)Czy wiesz już, jaki jest twój sposób na przyszłość? To pytanie, które ING Życie kieruje do klientów w najnowszym spocie reklamowym, będącym osią kampanii marketingowej wprowadzającej na rynek nowe ubezpieczenie ochronno-inwestycyjne.
0 1 0 0 0 15.04.2011Ruszył program dla firm sprzedających etycznie„Sprzedajemy Etycznie" to pierwszy w Polsce program certyfikacyjny dla przedsiębiorstw, które prowadząc swoje działania sprzedażowe, kierują się wartościami etycznymi, cechują się wysokim poziomem uczciwości względem swoich klientów i dbają o ich satysfakcję. Portal Marketing przy Kawie objął projekt patronatem medialnym.
0 1 0 0 0 15.04.2011PR Direct pracuje dla Universal McCannKomunikacją wizerunkową Universal McCann od początku kwietnia zajmuje się firma PR Direct. W zakres świadczonych usług wchodzą zarówno doradztwo strategiczne, jak i bieżące kontakty z mediami. Agencja zajmuje się także promocją Universal McCann w mediach społecznościowych.