2 4 0 0 0 1.04.2011Nowe oblicze Netii od 1 kwietnia (wideo)Netia dokonała 1 kwietnia kompleksowego „rebrainingu” marki – według ukutego przez siebie pojęcia. Zmiana objęła logo, identyfikację wizualną i nową koncepcję marki. Ponadto Netia powołała „Instytut Netii”, grupę nowych postaci reklamujących markę. To część nowej, zakrojonej na szeroką skalę kampanii reklamowej oraz nowej wizji marki.
1 1 0 0 0 1.04.2011Maleńczuk, Rutkowski i Wojciechowska w Radiu Zet (wideo)1 kwietnia rozpoczyna się nowa, dwuetapowa kampania wizerunkowo-produktowa Radia Zet. Towarzyszą jej zmiany w ramówce. Od 11 kwietnia swoje autorskie programy na antenie będą mieli Maciej Maleńczuk, Rafał Rutkowski i Martyna Wojciechowska.
0 1 0 0 0 1.04.2011Stena Line na billboardach„Z Gdyni do Szwecji” – takim hasłem reklamuje w kwietniu Stena Line połączenie promowe z Gdyni do Karlskrony w Szwecji. Kampania reklamy zewnętrznej trwa na wielkoformatowych nośnikach motorway 12 x 4 m, cityboard 12 x 4 m oraz backlightach AMS.
0 1 0 0 0 1.04.2011Agencja Unlimited wygrała przetarg firmy Veka na obsługę ATLPrzetarg dotyczył pełnej obsługi firmy Veka w zakresie działań ATL. Firma kontynuuje współpracę z agencją od 2009 r. Oprócz Unlimited w przetargu brały udział jeszcze dwie inne agencje.
0 1 0 0 0 1.04.2011Sfera PR z LakmąWrocławska agencja Sfera PR rozpoczęła obsługę firmy Lakma, producenta artykułów chemii gospodarczej (m.in. marka Sidolux), budowlanej i profesjonalnej.
0 1 0 0 0 1.04.2011Badanie etnograficzne zachowań internautów w SieciDział badań domu mediowego Starcom zrealizował etnograficzne badanie zachowań internautów w Sieci. Ma ono między innymi pomóc znaleźć odpowiedzi na pytania o potrzeby i motywacje, jakimi kierują się poszczególne grupy demograficzne korzystające z Internetu.
0 1 0 0 0 1.04.2011SsangYong Korando z EndorfinąAgencja Endorfina Events wsparła wprowadzenie na rynek nowego modelu Korando koreańskiej marki SsangYong.
0 1 0 0 0 1.04.2011ZF Services nowym klientem smARTcatAgencja reklamowa smARTcat wygrała przetarg na obsługę ZF Services, światowego producenta części samochodowych.
0 3 0 0 0 1.04.2011„Zwierciadło” przekonuje do dbania o jakość życia1 kwietnia rozpoczęła się ogólnopolska kampania outdoorowa akcji społecznej „Wolni od stresu” miesięcznika „Zwierciadło”.
1 1 0 0 0 1.04.2011Przeczekać sezon mniejszego ruchu z Orange (wideo)Nowa kampania Orange dla Firm, przygotowana przez Euro RSCG 4D, rozpoczyna się 4 kwietnia. Obejmie telewizję, radio i Internet. Promowana jest w niej oferta, w której klient sam określa miesiące obowiązywania rabatu.