0 1 0 0 0 14.06.2011Instytut Lecha Wałęsy z Kostrzewa PRZ początkiem czerwca br. Instytut Lecha Wałęsy nawiązał współpracę z Kostrzewa PR. Agencja będzie odpowiedzialna za działania public relations projektu Akademia Obywatelska.
0 1 0 0 0 14.06.2011Połączone siły Mood Media Corporation i MuzakaFirma Mood Media, specjalizująca się w marketingu sensorycznym, kupiła holding Muzak. Połączenie sił obu firm pozwoli Mood Media na ekspansję na nowych rynkach całego świata, w tym Polski, oraz na poszerzenie grupy docelowej klientów. Transakcja opiewa na 345 milionów dolarów.
0 1 0 0 0 14.06.2011Partner of Promotion pracuje dla OKIAgencja Partner of Promotion wygrała przetarg na kompleksową obsługę public relations firmy OKI, globalnego potentata w dziedzinie profesjonalnych urządzeń drukujących i systemów druku.
1 1 0 0 0 14.06.2011Na wakacje – lepiej bez nadbagażu. Kampania Xenny Extra (wideo)13 czerwca rozpoczęła się kampania reklamowa Xenny Extra – leku na zaparcia z portfolio USP Zdrowie. Opracowany przez Legend Group koncept „Nadbagaż” stanowi rozwinięcie idei kreatywnej „Torba”, wykorzystywanej w promocji preparatu od 2010 r. Grupą docelową kampanii są kobiety.
0 1 0 0 0 14.06.2011Mistrzowie enduro przeciw wandalizmowi w warszawskiej komunikacji miejskiejPlakaty w taborze i na przystankach, spoty telewizyjne, informacje na monitorach w autobusach, bannery online będą informowały o kampanii społecznej Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawie, pod hasłem „Nie toleruj, powiadom”. Akcja potrwa od 16 do 24 czerwca. Do telefonowania pod numer alarmowy 112 w reakcji na akty wandalizmu w pojazdach komunikacji miejskiej namawiać będą: Bartosz Obłucki i Tadeusz Błażusiak – mistrzowie sportów motorowych.
0 1 0 0 0 14.06.2011Wealth Solutions w mediach społecznościowych z NeuronemAgencja PR Neuron rozpoczęła współpracę z Wealth Solutions, spółką z branży doradztwa finansowego. Podpisana umowa na czas nieokreślony obejmuje usługi wdrożenia strategii obecności klienta w mediach społecznościowych oraz dostarczenie aplikacji biura prasowego netPR.
0 1 0 0 4 14.06.2011Wakacje Polak spędza w domuZbliżają się wakacyjne miesiące i związane z tym planowanie urlopów. Okazuje się, że połowa Polaków ten czas spędza w domu, najchętniej oglądając telewizję. Kto pojedzie na urlop? Jak i gdzie go spędzi? Sprawdzono to w badaniu przeprowadzonym na zlecenie Loyalty Partner Polska, operatora programu lojalnościowego Payback.
0 1 0 0 0 14.06.2011TV Biznes i OnetBiznes rozpoczęły współpracęTelewizja gospodarcza TV Biznes i internetowy serwis biznesowy OnetBiznes nawiązały współpracę, w ramach której na Onecie publikowane będą na bieżąco wybrane materiały wideo pochodzące z oferty programowej stacji.
0 1 0 0 0 14.06.2011FireFly Creation dla VW Bank PolskaAgencja FireFly Creation podpisała umowę współpracy z Volkswagen Bank Polska. Pierwszym krokiem było stworzenie marki Audi Finance, kierowanej do klientów Audi. Agencja odpowiada też za promowanie produktów finansowych banku oraz komunikację związaną z 10-leciem działalności Volkswagen Banku w Polsce.
1 1 0 0 0 14.06.2011Toalety 2theloo wkrótce w Polsce22 czerwca o godz. 11:00 odbędzie się uroczyste otwarcie pierwszej z pięciu toalet marki 2theloo, które znajdą się na warszawskim Dworcu Centralnym, a wkrótce najprawdopodobniej i na innych dworcach w kraju. Polska dołączy do takich państw jak Holandia, Belgia, Niemcy, Hiszpania, Portugalia, w których koncept 2theloo już działa ku zadowoleniu korzystających.