0 1 0 23.09.2011Play na dziesiąte urodziny Wikipedii26 września Wikipedia kończy 10 lat. Z tej okazji marka Play przygotowała specjalną kampanię, której cel to zaangażowanie internautów we wspieranie finansowe pierwszej wolnej społecznej encyklopedii. Autorem pomysłu kampanii i jej realizatorem jest agencja K2.
0 5 0 23.09.2011Worldwide Logo Design Annual Awards – nagrodzeni projektanci z PolskiJury Worldwide Logo Design Annual Awards (Wolda) – międzynarodowego konkursu projektantów, ogłosiło wyróżnienia projektów zgłoszonych w 2010 r. Spośród 1200 zgłoszonych prac wyłoniono 200. Wśród reprezentantów krajów europejskich najwięcej wyróżnień otrzymali projektanci z Niemiec (26), Rosji (13), Wielkiej Brytanii (12) i Hiszpanii (11). Polskich laureatów jest pięciu.
0 1 0 23.09.2011GTS Central Europe wybrał agencję PRGTS Central Europe, dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej, wybrał agencję, która od września tego roku świadczy usługi PR dla spółek grupy w Czechach, Polsce, na Węgrzech, Słowacji i w Rumunii. Przetarg rozpisany przez GTS wygrała czeska agencja EMC. Jej partnerem w Polsce będzie Cohn & Wolfe.
0 1 0 23.09.2011FMCG potrzebuje liderówZdaniem ekspertów z międzynarodowej firmy doradztwa personalnego Michael Page, popyt na specjalistów w zakresie działań marketingu i sprzedaży w sieciach handlowych znacznie przewyższa podaż.
2 1 0 23.09.2011Konkurs na scenariusz filmu o bezpieczeństwie w Internecie (wideo)Portal Security Awareness, poświęcony bezpieczeństwu informatycznemu, ogłasza konkurs na scenariusz jednominutowego filmu na temat bezpiecznej pracy przy komputerze.
2 1 1 23.09.2011Telepata nakłania do udziału w loterii Plusa (wideo)23 września rozpoczyna się kampania reklamowa promująca nową loterię Plusa. W pięciu spotach telewizyjnych, wyreżyserowanych przez Xawerego Żuławskiego, do SMS-owego wysłania losu nakłania klientów operatora tajemniczy telepata.
0 3 0 23.09.2011„Puls Biznesu” zabiega o nowych czytelników19 września rozpoczęła się kampania promująca „Puls Biznesu” w nowej odsłonie. Zmiany dotyczą częściowo zawartości dziennika, jego logotypu i szaty graficznej, a także sposobów udostępniania treści (wersja na tablety i smartfony). Zmiany wsparte działaniami reklamowymi mają poszerzyć grupę czytelników „Pulsu Biznesu” o właścicieli i menedżerów małych i średnich przedsiębiorstw.
0 1 0 23.09.2011Godła Jakość Obsługi przyznane22 września podczas gali Jakość Obsługi w Business Centre Club w Warszawie liderom jakości obsługi klienta wręczono statuetki – Godła Jakość Obsługi 2011. Setkę najprzyjaźniejszych firm w Polsce wybrali sami klienci, oceniając jakość obsługi za pośrednictwem specjalnej multiplatformy Programu Jakość Obsługi.
1 1 0 23.09.2011Kampania „Rozwód? Przemyśl to” jednak bezpłatnie w TVP (wideo)Prezes zarządu TVP Juliusz Braun zmienił decyzję Komisji ds. Kampanii Społecznych w sprawie spotu „Bajka” Fundacji Mamy i Taty, stanowiącego część kampanii „Rozwód? Przemyśl to”. Na wystosowaną w czerwcu prośbę Fundacji o przyjęcie spotu do emisji na zasadach społecznych Komisja odpowiedziała odmownie i zaleciła zmiany w warstwie tekstowej reklamy. Fundacja Mamy i Taty zaprotestowała i zwróciła się zarazem o poparcie do swoich sympatyków.
1 1 0 23.09.2011Generator Rex bohaterem jesiennej kampanii marki Chipicao (wideo)23 września rozpoczyna się jesienna kampania marki Chipicao z portfolio Chipita Poland. Głównym elementem akcji promocyjnej jest telewizyjna kampania reklamowa. Wspierają ją aktywności w magazynach dziecięcych, na produktowej stronie www.chipicao.pl, w serwisach internetowych oraz działania PR. Główną postacią jesiennej kampanii jest znany i lubiany przez dzieci bohater kreskówek, Generator Rex.