0 1 0 0 0 19.05.2011Mamastudio opracowało nowe logo Ministerstwa GospodarkiAgencja Mamastudio unowocześniła oraz uporządkowała dotychczasową oprawę graficzną ministerstwa tak, aby spełniała międzynarodowe standardy. Nowa tożsamość wizualna resortu odwołuje się do podstawowych cech ministerstwa jako instytucji: profesjonalizmu i rozwoju.
0 1 0 0 0 19.05.2011Burger King zaprosił strażakówZ okazji Dnia Strażaka we wszystkich restauracjach sieci Burger King pojawiły się grupy strażaków – w mundurach galowych lub bojowych. Grillowane na ogniu burgery otrzymywali za darmo, w symbolicznym podziękowaniu za hart ducha i odwagę.
0 1 0 0 0 19.05.2011Letnia oferta sprzedażowa Jet LineJet Line, firma reklamy zewnętrznej, przygotowała dla klientów letnią ofertę sprzedażową. Oferta obejmuje sieć Motorway 12 x 4 m oraz trzy typy nośników mobilnych: MobiJet 6 x 3 m, JetBike 1,2 x 1,8 m i Airboard 12 x 8 m.
0 1 0 0 0 19.05.2011Sabre Awards dla agencji Fleishman-HillardJuż po raz drugi kampania Toaleta2012.pl, prowadzona przez warszawskie biuro Fleishman-Hillard dla firmy CWS-boco, została nagrodzona europejską nagrodą Sabre, przyznawaną przez Holmes Report.
0 1 0 0 0 19.05.2011N-Gine w kontrolowanym poślizguW sezonie 2011 N-Gine będzie oficjalnym napojem Driftingowych Mistrzostw Polski, a marka sponsorem tytularnym wydarzenia. Porozumienie o takiej treści zawarte zostało pomiędzy właścicielem marki, firmą FoodCare a Polską Federacją Driftingu.
0 1 0 0 0 19.05.2011Ranking cytowań prasyW kwietniu w grupie dzienników ogólnopolskich najczęściej cytowano „Gazetę Wyborczą" (287). Wśród dzienników regionalnych zwyciężyło „Życie Warszawy" (21), a wśród tygodników opinii „Wprost".
0 1 0 0 0 19.05.2011Letnia kampania Cukru Królewskiego„Karton z korkiem to branżowa rewolucja. Idealnie sprawdza się w domu, ale przede wszystkim w plenerze" – taki komunikat marka Cukier Królewski będzie przekazywać konsumentom podczas letniej akcji promującej ten produkt. Na kampanię złożą się telewizyjne spoty oraz reklama w prasie konsumenckiej i branżowej.
1 1 0 0 0 19.05.2011Brandcomm zwycięża w przetarguZwycięzcą zorganizowanego przez Krajową Radę Drobiarstwa przetargu na realizację programu „Ciesz się smakiem i zdrowiem – wybieraj drób“ została agencja Brandcomm.
0 1 0 0 0 19.05.2011Sabre Awards 2011 dla Walk&Talk i Liberty DirectAgencja PR Walk&Talk oraz ubezpieczyciel Liberty Direct zostali laureatami międzynarodowego konkursu public relations Sabre Awards 2011. Nagroda została przyznana za działania komunikacyjne na Facebooku, w kategorii tematycznej Advocacy.
0 1 0 0 0 18.05.2011Nowe kategorie w konkursie Złote Spinacze 2011Pięć nowych kategorii konkursowych oraz zmieniony termin rozstrzygnięcia Złotych Spinaczy to najważniejsze nowości tegorocznej edycji konkursu. Związek Firm Public Relations rozpoczął przyjmowanie projektów.